Selling and sales management / David Jobber, Geoffrey Lancaster, Kenneth Le Meunier FitzHugh.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Harlow, Inglaterra : Pearson Education, 2019Edition: Undécima ediciónDescription: 500 páginas sin numerar : ilustraciones, gráficasContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781292205052Subject(s): Administración de ventas | Estrategias de ventas | Técnicas de ventas | Redes sociales y mercadeo | Comercio electrónicoDDC classification: 658.85 Online resources: Recurso digitalItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Recurso electrónico |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
Recursos de información electrónicos y digitales | 658.85 / J627s 2019 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | LE00156 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Recursos electrónicos, Collection: Recursos de información electrónicos y digitales Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.834 / AL454c 2016 Comportamiento del consumidor : decisiones y estrategia de marketing / | 658.84 / B618c 2007 Commonsense direct & digital marketing / | 658.85 / B265i 2013 Innovative team selling : how to leverage your resources and make team selling work / | 658.85 / J627s 2019 Selling and sales management / | 658.85 / M283s 2014 Selling today : partnering to create value / | 658.85 / S163s 2020 Sales management : analysis and decision making / | 658.85 / S713p 2013 Previsión de ventas y fijación de objetivos / |
Incluye índice.
Part one. Sales perspective ; 1. The role of selling ; 2. The marketing concept ; 3. Sales and marketing planning ; Part two. Sales environment ; 4. Consumer and organisational buyer behaviour ; 5. Sales contexts and customer management ; 6. International selling ; Part three. Sales practice ; 7. Sales responsibilities and preparation ; 8. Personal selling skills ; 9. Key account management ; 10. Relationship selling ; 11. Multi-channel selling ; Part four. Sales management ; 12. Sales management and technology ; 13. Recruitment and selection ; 14. Motivation and training ; 15. Structuring the sales force and rewards ; 16. Sales forecasting and budgeting ; 17. Sales force evaluation.
Este texto cubre lo que aún debe ser el elemento más importante de la combinación de marketing para la mayoría de los estudiantes y profesionales. Con un alejamiento de la función de venta hacia áreas de marketing más esotéricas en los últimos años, este aspecto vital del marketing ha sido algo descuidado. Sin embargo, al final tiene que ser el contacto cara a cara lo que finalmente gana el pedido. Explica y documenta el proceso de gestión de ventas tanto desde el punto de vista teórico como práctico.
There are no comments on this title.