Local cover image
Local cover image

BrainScripts for sales success : 21 hidden principles of consumer psychology for winning new customers / Drew Eric Whitman.

By: Whitman, Drew Eric [autor.]Material type: TextTextLanguage: English Publisher: New York : McGraw-Hill Education, 2015Description: xix, 199 páginas ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780071833608Subject(s): Administración de ventas -- Aspectos psicológicos | Psicología del consumidor | Vendedores y arte de vender -- Aspectos psicológicos | Estrategia de ventas | Técnicas de ventasDDC classification: 658.85
Contents:
Chapter 1. Introducing consumer psychology to sales ; Chapter 2. The brainscripts X-ray ; Chapter 3. BrainScripts ; BrainScripts 1. The psychology of inoculation ; BrainScripts 2. The psychology of sensory specific ; BrainScripts 3. The psychology of credibility tranfer ; BrainScripts 4. The psychology of the T- Model ; BrainScripts 5. The psychology of social proof ; BrainScripts 6. The psychology of fear ; BrainScripts 7. The psychology of the means end chain ; BrainScripts 8. The elaboration likelihood model ; BrainScripts 9. The psychology of belief reranking ; BrainScripts 10. The psychology of comparison ; BrainScripts 11. The psychology of liking ; BrainScripts 12. The psychology of authority ; BrainScripts 13. The psychology of reciprocation ; BrainScripts 14. The psychology of commitment / consistency ; BrainScripts 15. The psychology of scarcity ; BrainScripts 16. The psychology of examples versus statistics ; BrainScripts 17. The psychology of message organization ; BrainScripts 18. The psychology of ego morphing ; BrainScripts 19. The psychology of redundancy ; BrainScripts 20. The psychology of message sidedness ; BrainScripts 21. The psychology of the length implies strength heuristic. .
Abstract: BrainScripts te lleva en un recorrido fascinante dentro de las mentes de tus clientes potenciales y te enseña 21 poderosas técnicas de la psicología del consumidor que realmente funcionan. Además, docenas de scripts de la vida real te muestran exactamente cómo incorporarlos en sus propias presentaciones de ventas. No importa lo que vendas, o cómo lo vendas, las ideas probadas y comprobadas de este libro práctico de lectura rápida te enseñarán ... Cómo utilizar la poderosa emoción del miedo para convencer incluso a los clientes potenciales más obstinadas - éticamente motivar a la gente a comprar lo que tu vendas.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Incluye índice.

Chapter 1. Introducing consumer psychology to sales ; Chapter 2. The brainscripts X-ray ; Chapter 3. BrainScripts ; BrainScripts 1. The psychology of inoculation ; BrainScripts 2. The psychology of sensory specific ; BrainScripts 3. The psychology of credibility tranfer ; BrainScripts 4. The psychology of the T- Model ; BrainScripts 5. The psychology of social proof ; BrainScripts 6. The psychology of fear ; BrainScripts 7. The psychology of the means end chain ; BrainScripts 8. The elaboration likelihood model ; BrainScripts 9. The psychology of belief reranking ; BrainScripts 10. The psychology of comparison ; BrainScripts 11. The psychology of liking ; BrainScripts 12. The psychology of authority ; BrainScripts 13. The psychology of reciprocation ; BrainScripts 14. The psychology of commitment / consistency ; BrainScripts 15. The psychology of scarcity ; BrainScripts 16. The psychology of examples versus statistics ; BrainScripts 17. The psychology of message organization ; BrainScripts 18. The psychology of ego morphing ; BrainScripts 19. The psychology of redundancy ; BrainScripts 20. The psychology of message sidedness ; BrainScripts 21. The psychology of the length implies strength heuristic. .

BrainScripts te lleva en un recorrido fascinante dentro de las mentes de tus clientes potenciales y te enseña 21 poderosas técnicas de la psicología del consumidor que realmente funcionan. Además, docenas de scripts de la vida real te muestran exactamente cómo incorporarlos en sus propias presentaciones de ventas. No importa lo que vendas, o cómo lo vendas, las ideas probadas y comprobadas de este libro práctico de lectura rápida te enseñarán ... Cómo utilizar la poderosa emoción del miedo para convencer incluso a los clientes potenciales más obstinadas - éticamente motivar a la gente a comprar lo que tu vendas.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola