Normal view MARC view ISBD view

The contagious commandments : ten steps to brand bravery / Paul Kemp Robertson, Chris Barth

By: Kemp Robertson, Paul.
Contributor(s): Barth, Chris.
Material type: TextTextPublisher: Londres : Portfolio Penguin, 2018Description: 288 páginas : ilustraciones ; 24 cm.ISBN: 9780241328965.Subject(s): Marcas (mercadeo) | Marcas de productos | Posicionamiento de marcas | Estrategias de mercadeo | Administración de mercadeoDDC classification: 658.827
Contents:
Part one. Creating a culture ; The first commandment // Have an organizing principle ; The second commandment // Be useful, relevant, and entertaining ; The third commandment // Ask heretical questions ; The fourth commandment // Align with behaviour ; The fifth commandment // Be generous ; part two. Making in happen ; The sixth commandment // Join the 5% club ; The seventh commandment // Prioritize over innovation ; The eighth commandment // Weaponize your audience ; The ninth commandment // Make trust sacred ; The tenth commandment // Be brave.
Abstract: El contagio puede alarmar a los médicos, pero los mercaderes prosperan. Algunos conceptos son tan convincentes que tienes que compartirlos. Pero, ¿qué hace que una idea sea tan contagiosa que no puedas mantenerla para ti? ¿Y cómo pueden las marcas producir este tipo de ideas intencionalmente en lugar de por casualidad? Contagious, el recurso de inteligencia de renombre mundial para la industria del marketing, se dedica a identificar e interrogar las tendencias creativas más excepcionales del mundo. Y en The Contagious Commandments , Paul Kemp-Robertson y Chris Barth condensan esta valiosa investigación en diez puntos estratégicos para su propia revolución de marketing.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.827 / K321c 2018 (Browse shelf) Ej.1 Available 7101027108
Total holds: 0

Incluye índice

Part one. Creating a culture ; The first commandment // Have an organizing principle ; The second commandment // Be useful, relevant, and entertaining ; The third commandment // Ask heretical questions ; The fourth commandment // Align with behaviour ; The fifth commandment // Be generous ; part two. Making in happen ; The sixth commandment // Join the 5% club ; The seventh commandment // Prioritize over innovation ; The eighth commandment // Weaponize your audience ; The ninth commandment // Make trust sacred ; The tenth commandment // Be brave.

El contagio puede alarmar a los médicos, pero los mercaderes prosperan. Algunos conceptos son tan convincentes que tienes que compartirlos. Pero, ¿qué hace que una idea sea tan contagiosa que no puedas mantenerla para ti? ¿Y cómo pueden las marcas producir este tipo de ideas intencionalmente en lugar de por casualidad?

Contagious, el recurso de inteligencia de renombre mundial para la industria del marketing, se dedica a identificar e interrogar las tendencias creativas más excepcionales del mundo. Y en The Contagious Commandments , Paul Kemp-Robertson y Chris Barth condensan esta valiosa investigación en diez puntos estratégicos para su propia revolución de marketing.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer