The contagious commandments : ten steps to brand bravery / Paul Kemp Robertson, Chris Barth.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Londres : Portfolio Penguin, 2018Description: 288 páginas : ilustraciones ; 24 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780241328965Subject(s): Marcas (mercadeo) | Marcas de productos | Posicionamiento de marcas | Estrategias de mercadeo | Administración de mercadeoDDC classification: 658.827Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.827 / K321c 2018 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101027108 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.827 / K291s Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity / | 658.827 / K291s1 2008 Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / | 658.827 / K29s 2020 Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / | 658.827 / K321c 2018 The contagious commandments : ten steps to brand bravery / | 658.827 / K822d Destination branding : theory and research / | 658.827 / K822d Destination branding : theory and research / | 658.827 / K96e 2007 La estrategia de las marcas blancas : cómo afrontar el reto de las marcas de la distribución / |
Incluye índice.
Part one. Creating a culture ; The first commandment // Have an organizing principle ; The second commandment // Be useful, relevant, and entertaining ; The third commandment // Ask heretical questions ; The fourth commandment // Align with behaviour ; The fifth commandment // Be generous ; part two. Making in happen ; The sixth commandment // Join the 5% club ; The seventh commandment // Prioritize over innovation ; The eighth commandment // Weaponize your audience ; The ninth commandment // Make trust sacred ; The tenth commandment // Be brave. .
El contagio puede alarmar a los médicos, pero los mercaderes prosperan. Algunos conceptos son tan convincentes que tienes que compartirlos. Pero, ¿qué hace que una idea sea tan contagiosa que no puedas mantenerla para ti? ¿Y cómo pueden las marcas producir este tipo de ideas intencionalmente en lugar de por casualidad? Contagious, el recurso de inteligencia de renombre mundial para la industria del marketing, se dedica a identificar e interrogar las tendencias creativas más excepcionales del mundo. Y en The Contagious Commandments , Paul Kemp-Robertson y Chris Barth condensan esta valiosa investigación en diez puntos estratégicos para su propia revolución de marketing.
There are no comments on this title.