Top of mind : use content to unleash your influence and engage those who matter to you / John Hall.
Material type: TextLanguage: English Publisher: New York : McGraw-Hill Education, 2017Description: xvii, 184 páginas ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781260011920Subject(s): Consumidores -- Aspectos sociales | Preferencias de los consumidores | Lealtad del consumidor | Marcas (mercadeo) | Posicionamiento de marcasDDC classification: 658.8343Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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Incluye índice.
1. How you consumers are changing ; 2. What consumers are looking for in brands they trust ; 3. Building relationships by helping others ; 4. Being transparent and likable ; 5. Remaining consistent and boosting familiarity ; 6. Broadcasting your massage through content ; 7. My journey ; 8. The golden rule of communication ; 9. Beyond the marketing department ; 10. Populating all stages of the consumer journey through strategic distribution.
Está guía paso a paso, le muestra cómo usar el contenido para mantener su marca al frente y al centro en las mentes de los tomadores de decisiones que importan. Él revela: • cómo han cambiado las necesidades y expectativas del consumidor y qué significa este cambio para usted • cómo construir una marca útil, auténtica y coherente que sirva a los demás tan bien como a usted • métodos probados para usar contenido digital para enriquecer la vida de su público objetivo de manera que genere una confianza real y duradera.
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