Well-designed : how to use empathy to create products people love / Jon Kolko.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Boston, Massachusetts : Harvard Business Review Press, 2014Edition: First. editionDescription: viii, 234 páginas : ilustraciones ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781625274793Subject(s): Diseño de productos | Productos nuevos | Comportamiento del consumidor | Lealtad del consumidor | Investigación de mercadosDDC classification: 658.575 /Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.575 / K813w 2014 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available (Sin restricciones) | 7101024991 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.575 / G886n New product development checklists : proven checklists for developing new products from mission to market / | 658.575 / H632 2017 Idea, producto y negocio : tres pasos en la creación de productos digitales innovadores / | 658.575 / K64 2018 When coffee and kale compete : become grat at making products people will buy / | 658.575 / K813w 2014 Well-designed : how to use empathy to create products people love / | 658.575 / K957m Managing new products : the power of innovation / | 658.575 / K957m Managing new products : using the MAP system to accelerate growth / | 658.575 / L528a Administración del producto / |
Incluye índice.
Introduction : from design thinking to desing doing ; 1. By desing ; 2. Product-market fit: finding broad appeal ; 3. Behavioral insights: identifying latent needs and desires ; 4. Product dtrategy: sketching a playbook of emotional value ; 5. Product vision: crafting the product details ; 6. Shipping.
En este refrescante libro libre de jerga y práctico, el experto en diseño de productos Jon Kolko traza este proceso, demostrando cómo ayudará a usted y a su equipo a concebir y construir productos exitosos y emocionalmente resonantes una y otra vez. La clave, dice Kolko, es la empatía. Necesita comprender profundamente las necesidades y los sentimientos de los clientes, y esta comprensión debe reflejarse en el producto. En capítulos sucesivos del libro, vemos cómo las empresas líderes utilizan un proceso de diseño de narración e iteración que evoca emociones positivas, cambia el comportamiento y crea un compromiso profundo.
There are no comments on this title.