What your customer wants and can't tell you : unlocking consumer brains with the science of behavioral economics / Melina Palmer.
Material type: TextSummary language: English Publisher: Coral Gables : Mango Publishing, 2021Edition: Primera ediciónDescription: 297 páginas ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781642505627Other title: Unlocking consumer decisions with the science of behavioral economicsSubject(s): Comportamiento del consumidor | Preferencias de los consumidores | Relaciones con los clientes | Neuromarketing | Mercadeo relacionalDDC classification: 658.834Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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658.834 / N669c 2006 Consumer-centric category management : how to increase profits by managing categories based on consumer needs / | 658.834 / N669c 2006 Consumer-centric category management : how to increase profits by managing categories based on consumer needs / | 658.834 / N964 2015 El nuevo consumidor digital : El Cubo NORISO / | 658.834 / P173w 2021 What your customer wants and can't tell you : unlocking consumer brains with the science of behavioral economics / | 658.834 / P438a Las actitudes y el efecto de atracción / | 658.834 / P478c Consumer behavior and marketing strategy : J. Paul Peter, Jerry C Olson. | 658.834 / P478c Consumer behavior and marketing strategy / |
Incluye referencias bibliográficas.
How the brain (and this book) work ; unlocking the secrets of the brain ; businesses and brands ; important brain stuff ; how to use this book ; concepts ; framing ; priming ; anchoring and adjustmen ; relativity ; loss avetrsion ; scarcity ; herding ; social proof ; nudges and choice architecture ; paradox of the oice ; partitioning ; pain of paying ; surproise and delight ; peak end ryle ; habits ; reciprocity ; how to use this stuff ; behavioral boking ; the trhuth about pricing ; how to sell more of the right srtuff ; a series of small steps ; may i take you order? ; what problem are you olving ? ; the powwe of novelty and story ; test, test, test ; don't get stuck ; the forces against you.
Este libro explica la neurociencia del comportamiento del consumidor. Aprenda exactamente por qué la gente compra y cómo usar ese conocimiento para mejorar los precios, aumentar las ventas, crear mejores mensajes de marca "amigable para el cerebro" y ser un líder más eficaz. La economía del comportamiento es el futuro de la investigación de marketing de las marcas y los negocios. Lo que su cliente quiere (y no puede decirle) va más allá de una comprensión académica de la economía del comportamiento y llega a aplicaciones prácticas. Aprenda cómo las empresas reales y los profesionales de los negocios pueden usar la ciencia para mejorar sus empresas. En este libro, Melina Palmer, propietaria de una empresa, consultora y experta en economía conductual, ayuda a líderes como usted a utilizar la psicología del consumidor, la innovación y una marca realmente impactante para lograr beneficios reales en los resultados finales. Editor
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