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What customers crave : how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint / Nicholas J. Webb.

By: Webb, Nicholas J, 1958- [autor]Material type: TextTextSummary language: English Publisher: New York : American Management Association, 2017Edition: Primera ediciónDescription: ix, 257 páginas : ilustraciones ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780814437810Subject(s): Comportamiento del consumidor | Preferencias de los consumidores | Relaciones con los clientes | Servicio al cliente | Mercadeo relacionalDDC classification: 658.812
Contents:
Chapter 1: the advent of "exceptional" customer service; chapter 2: bring home the bacon: the value of customer types; chapter 3: the journey to exceptional customer service experiences; chapter 4: getting down to the nitty-gritty: why, who, and what; chapter 5: innovating excellence; chapter 6: innovation: a collaborative process; part two: mapping your customer's journey; chapter 7: the pre-touchpoint moment; chapter 8: the first touchpoint moment; chapter 9: the core touchpoint moment chapter 10: the perfect last touchpoint momento ;chapter 11: the in-touchpoint moment; chapter 12: technology and the future of customer experience; chapter 13: your roadmap to what customers crave;
Abstract: En este libro se examina cómo la economía hiperconectada está cambiando radicalmente las expectativas de los consumidores y revela lo que las empresas deben hacer para mantenerse en la cima. La solución se basa en dos preguntas simples: ¿Qué les encanta a sus clientes? ¿Qué odian? Encuentre las respuestas y estará bien encaminado hacia el éxito. Editor
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Piso 1
General 658.812 / W365w 2017 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available (Sin restricciones) 7109101525
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Incluye referencias bibliográficas.

Chapter 1: the advent of "exceptional" customer service; chapter 2: bring home the bacon: the value of customer types; chapter 3: the journey to exceptional customer service experiences; chapter 4: getting down to the nitty-gritty: why, who, and what; chapter 5: innovating excellence; chapter 6: innovation: a collaborative process; part two: mapping your customer's journey; chapter 7: the pre-touchpoint moment; chapter 8: the first touchpoint moment; chapter 9: the core touchpoint moment chapter 10: the perfect last touchpoint momento ;chapter 11: the in-touchpoint moment; chapter 12: technology and the future of customer experience; chapter 13: your roadmap to what customers crave;

En este libro se examina cómo la economía hiperconectada está cambiando radicalmente las expectativas de los consumidores y revela lo que las empresas deben hacer para mantenerse en la cima. La solución se basa en dos preguntas simples: ¿Qué les encanta a sus clientes? ¿Qué odian? Encuentre las respuestas y estará bien encaminado hacia el éxito. Editor

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