What customers crave : how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint / Nicholas J. Webb.
Material type: TextSummary language: English Publisher: New York : American Management Association, 2017Edition: Primera ediciónDescription: ix, 257 páginas : ilustraciones ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780814437810Subject(s): Comportamiento del consumidor | Preferencias de los consumidores | Relaciones con los clientes | Servicio al cliente | Mercadeo relacionalDDC classification: 658.812Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.812 / W365w 2017 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available (Sin restricciones) | 7109101525 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
Incluye referencias bibliográficas.
Chapter 1: the advent of "exceptional" customer service; chapter 2: bring home the bacon: the value of customer types; chapter 3: the journey to exceptional customer service experiences; chapter 4: getting down to the nitty-gritty: why, who, and what; chapter 5: innovating excellence; chapter 6: innovation: a collaborative process; part two: mapping your customer's journey; chapter 7: the pre-touchpoint moment; chapter 8: the first touchpoint moment; chapter 9: the core touchpoint moment chapter 10: the perfect last touchpoint momento ;chapter 11: the in-touchpoint moment; chapter 12: technology and the future of customer experience; chapter 13: your roadmap to what customers crave;
En este libro se examina cómo la economía hiperconectada está cambiando radicalmente las expectativas de los consumidores y revela lo que las empresas deben hacer para mantenerse en la cima. La solución se basa en dos preguntas simples: ¿Qué les encanta a sus clientes? ¿Qué odian? Encuentre las respuestas y estará bien encaminado hacia el éxito. Editor
There are no comments on this title.