Local cover image
Local cover image

How to create profitable new products : from mission to market / George Gruenwald ; prefacio por Robert W. Galvin.

By: Gruenwald, George [autor.]Contributor(s): Galvin, Robert W [prefacio.]Material type: TextTextLanguage: English Publisher: Estados Unidos : NTC Business Books, 1997Description: xxiv, 487 páginas : ilustraciones, fotografías ; 24 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780130320308Other title: Profitable new productsSubject(s): Productos nuevos | Desarrollo de nuevos productos | Investigación de mercados | Investigación industrial | Comunicación en mercadeo | MDM_Ciclo III | MDM_Ciclo III_Gerencia estratégica de productosDDC classification: 658.575
Contents:
Chapter 1. Need for Growth and Diversification ; Chapter 2. Why New Products Fail ; Chapter 3. The Hierarchy of New Products ; Chapter 4. Where Do New Products Come From? ; Chapter 5. Another Path to New Products--External Development ; Chapter 6. Corporate Charter ; Chapter 7. Goals--Deciding Where to Go ; Chapter 8. Top Management Support ; Chapter 9. Organizing for New Products ; Chapter 10. A Program to Address New Product Goals ; Chapter 11. The Search for Opportunity--Industry Analysis ; Chapter 12. Targeting--Other Perspectives ; Chapter 13. Input Research ; Chapter 14. Ideation ; Chapter 15. Ideaforms ; Chapter 16. Screening Research ; Chapter 17. The product as communication ; Chapter 18. Reserch guidelines ; Chapter 19. Plan, simulation, selection ; Chapter 20.New product communications .
Review: El trabajo definitivo de George Gruenwald es una guía completa y actualizada para desarrollar nuevos productos y servicios. Gruenwald tiene experiencia en el desarrollo de nuevos productos con más de 50 de las compañías más grandes del mundo, lo que lo hace unicamente calificado para asesorar a empresas y empresarios en el proceso de desarrollo exitoso de nuevos productos. En Cómo crear nuevos productos rentables, arroja luz sobre cada paso del proceso de desarrollo.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.575 / G886h 1997 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available (Sin restricciones) 7101026418
Total holds: 0

Incluye índice y referencias bibliográficas.

Chapter 1. Need for Growth and Diversification ; Chapter 2. Why New Products Fail ; Chapter 3. The Hierarchy of New Products ; Chapter 4. Where Do New Products Come From? ; Chapter 5. Another Path to New Products--External Development ; Chapter 6. Corporate Charter ; Chapter 7. Goals--Deciding Where to Go ; Chapter 8. Top Management Support ; Chapter 9. Organizing for New Products ; Chapter 10. A Program to Address New Product Goals ; Chapter 11. The Search for Opportunity--Industry Analysis ; Chapter 12. Targeting--Other Perspectives ; Chapter 13. Input Research ; Chapter 14. Ideation ; Chapter 15. Ideaforms ; Chapter 16. Screening Research ; Chapter 17. The product as communication ; Chapter 18. Reserch guidelines ; Chapter 19. Plan, simulation, selection ; Chapter 20.New product communications .

El trabajo definitivo de George Gruenwald es una guía completa y actualizada para desarrollar nuevos productos y servicios. Gruenwald tiene experiencia en el desarrollo de nuevos productos con más de 50 de las compañías más grandes del mundo, lo que lo hace unicamente calificado para asesorar a empresas y empresarios en el proceso de desarrollo exitoso de nuevos productos. En Cómo crear nuevos productos rentables, arroja luz sobre cada paso del proceso de desarrollo.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola