How to create profitable new products : from mission to market / George Gruenwald ; prefacio por Robert W. Galvin.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Estados Unidos : NTC Business Books, 1997Description: xxiv, 487 páginas : ilustraciones, fotografías ; 24 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780130320308Other title: Profitable new productsSubject(s): Productos nuevos | Desarrollo de nuevos productos | Investigación de mercados | Investigación industrial | Comunicación en mercadeo | MDM_Ciclo III | MDM_Ciclo III_Gerencia estratégica de productosDDC classification: 658.575Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.575 / G886h 1997 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available (Sin restricciones) | 7101026418 |
Incluye índice y referencias bibliográficas.
Chapter 1. Need for Growth and Diversification ; Chapter 2. Why New Products Fail ; Chapter 3. The Hierarchy of New Products ; Chapter 4. Where Do New Products Come From? ; Chapter 5. Another Path to New Products--External Development ; Chapter 6. Corporate Charter ; Chapter 7. Goals--Deciding Where to Go ; Chapter 8. Top Management Support ; Chapter 9. Organizing for New Products ; Chapter 10. A Program to Address New Product Goals ; Chapter 11. The Search for Opportunity--Industry Analysis ; Chapter 12. Targeting--Other Perspectives ; Chapter 13. Input Research ; Chapter 14. Ideation ; Chapter 15. Ideaforms ; Chapter 16. Screening Research ; Chapter 17. The product as communication ; Chapter 18. Reserch guidelines ; Chapter 19. Plan, simulation, selection ; Chapter 20.New product communications .
El trabajo definitivo de George Gruenwald es una guía completa y actualizada para desarrollar nuevos productos y servicios. Gruenwald tiene experiencia en el desarrollo de nuevos productos con más de 50 de las compañías más grandes del mundo, lo que lo hace unicamente calificado para asesorar a empresas y empresarios en el proceso de desarrollo exitoso de nuevos productos. En Cómo crear nuevos productos rentables, arroja luz sobre cada paso del proceso de desarrollo.
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