Managing strategic relationships : the key to business success / Leonard Greenhalgh.
Material type: TextLanguage: English Publisher: New York : Free Press, 2001Description: xvi, 313 páginas : ilustraciones ; 25 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 0684867699Subject(s): Planificación estratégica -- Aspectos económicos | Toma de decisiones | Alianzas estratégicas (Negocios) | Alianzas estratégicas (Negocios) | Redes de negociosDDC classification: 658.18 Online resources: Contributor biographical information | Publisher description | Sample textItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.18 / G813m 2001 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101023636 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
Includes bibliographical references and index.
1. Managing in the new era. 2. Relationships between people in organizations. 3. Relationships involving groups in organizations. 4. Relationships involving organizations. 5. Managing old organizations in the new era. 6. Managerial negotiation. 7. Group decision\ making. 8. Personalities and relationships. 9: Rethinking management.
En uno de los análisis más completos de las relaciones comerciales que se han escrito , Greenhalgh muestra cómo las relaciones \ no la tecnología o know\how \ son la base de la nueva empresa extendida . En la prosa inmensamente legible , que describe cómo las empresas han ido más allá de relaciones adversas de las jerarquías de mando y control a un nuevo mundo comunal en el que las redes internas de los profesionales autónomos.
There are no comments on this title.