Managing strategic relationships : the key to business success /

Greenhalgh, Leonard

Managing strategic relationships : the key to business success / Leonard Greenhalgh. - xvi, 313 páginas : ilustraciones ; 25 cm.

Includes bibliographical references and index.

1. Managing in the new era. 2. Relationships between people in organizations. 3. Relationships involving groups in organizations. 4. Relationships involving organizations. 5. Managing old organizations in the new era. 6. Managerial negotiation. 7. Group decision\ making. 8. Personalities and relationships. 9: Rethinking management.

En uno de los análisis más completos de las relaciones comerciales que se han escrito , Greenhalgh muestra cómo las relaciones \ no la tecnología o know\how \ son la base de la nueva empresa extendida . En la prosa inmensamente legible , que describe cómo las empresas han ido más allá de relaciones adversas de las jerarquías de mando y control a un nuevo mundo comunal en el que las redes internas de los profesionales autónomos.

0684867699


Planificación estratégica--Aspectos económicos.
Toma de decisiones.
Alianzas estratégicas (Negocios)
Alianzas estratégicas (Negocios)
Redes de negocios.

658.18 / G813m 2001
Hola