Marketing para no conocedores / J. Paul Peter ; traducción Mario Zamora Mercado.

By: Peter, J Paul [autor.]Contributor(s): Zamora Mercado, MarioMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Original language: English Publisher: México : McGraw Hill, 1997Description: xvi, 330 páginas : ilustracionesContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9789701018378Subject(s): Mercadeo | Administración de ventasDDC classification: 658.8
Contents:
1. Introducción a la mercadotecnia ; 2. Comprensión de los mercados objetivo ; 3. Desarrollo del marketing mix ; 4. Relaciones funcionales en las organizaciones ; 5. Casos de administración de marketing.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.8 / P373m 1997 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 7101023352
Total holds: 0

Incluye índices.

1. Introducción a la mercadotecnia ; 2. Comprensión de los mercados objetivo ; 3. Desarrollo del marketing mix ; 4. Relaciones funcionales en las organizaciones ; 5. Casos de administración de marketing.

Título original Marketing for the manufacturer.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Hola