Local cover image
Local cover image

Small business marketing management / Ian Chaston.

By: Chaston, Ian [autor.]Material type: TextTextLanguage: English Publisher: Basingstoke (England) : Palgrave Macmillan, 2014Edition: Second editionDescription: ix, 275 páginas : ilustracionesContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781137326003Subject(s): Microempresas | Mercadeo -- Administración | Nuevas empresasDDC classification: 658.8
Contents:
Philosophy and process ; Assessing and processing information ; Risk assessment ; Internal competence ; Market positioning ; Marketing planning ; Innovation ; Promotion ; Social media ; Pricing and distribution ; Information management ; Service marketing ; International marketing ; Difficult futures.
Abstract: Pequeños Negocios Marketing Management utiliza dos estudios de investigación y casos del mundo real publicados proporcionar a los estudiantes con una comprensión de los aspectos clave del proceso de comercialización de la pequeña empresa Modelos de gestión realista, a través validada de investigación y teorías revelan cómo las estrategias de marketing apropiadas pueden ser utilizado para mejorar el rendimiento de la pequeña empresa.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.8 / C389s 2014 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 7101022693
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.8 / C389s 2014 (Browse shelf(Opens below)) Ej.2 Available 7101022692
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.8 / C389s 2014 (Browse shelf(Opens below)) Ej.3 Available 7101022694
Total holds: 0

Incluye referencias bibliográficas e índice.

Philosophy and process ; Assessing and processing information ; Risk assessment ; Internal competence ; Market positioning ; Marketing planning ; Innovation ; Promotion ; Social media ; Pricing and distribution ; Information management ; Service marketing ; International marketing ; Difficult futures.

Pequeños Negocios Marketing Management utiliza dos estudios de investigación y casos del mundo real publicados proporcionar a los estudiantes con una comprensión de los aspectos clave del proceso de comercialización de la pequeña empresa Modelos de gestión realista, a través validada de investigación y teorías revelan cómo las estrategias de marketing apropiadas pueden ser utilizado para mejorar el rendimiento de la pequeña empresa.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola