Local cover image
Local cover image

The one page business strategy : streamline your business plan in four simple steps / Marc Van Eck & Ellen Leenhouts.

By: Eck, Marc Van [autor]Material type: TextTextLanguage: English Publisher: Harlow, England : Pearson, 2014Edition: Primera ediciónDescription: xxxv, 128 páginas : ilustraciones ; 24 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781292009629 Subject(s): Planificación estratégica | Planificación empresarial | Gobierno corporativo | Estrategias competitivasDDC classification: 658.4012
Partial contents:
Part 1: Laying the Foundations 1. What is OGSM? 2. Where did it come from? 3. What do you need to succeed? 4. How do you prepare your plan? 5. The DNA of strategic thinking: What-by-How Part 2: Building Your One Page Business Plan 6. 'O' for Objective 7. 'G' for Goals 8. 'S' for Strategies 9. 'M' for Measures Part 3: Sharing Success and Reviewing Progress 10. Cascading the plan within your organisation 11. Monitoring your plan Conclusion
Summary: La mayoría de las estrategias empresariales son tan largas y complejas que muchas de ellas nunca vuelven a consultarse después de su creación inicial. Este libro ofrece a los directivos y empresarios una nueva forma de estructurar sus planes que los hará tangibles y accesibles para cualquier persona. Editor
List(s) this item appears in: Lo Nuevo
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Novedades
General 658.4012 / EC19b 2014 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available (Sin restricciones) 7109101737
Total holds: 0

Incluye referencias bibliográficas.

Part 1: Laying the Foundations 1. What is OGSM? 2. Where did it come from? 3. What do you need to succeed? 4. How do you prepare your plan? 5. The DNA of strategic thinking: What-by-How Part 2: Building Your One Page Business Plan 6. 'O' for Objective 7. 'G' for Goals 8. 'S' for Strategies 9. 'M' for Measures Part 3: Sharing Success and Reviewing Progress 10. Cascading the plan within your organisation 11. Monitoring your plan Conclusion

La mayoría de las estrategias empresariales son tan largas y complejas que muchas de ellas nunca vuelven a consultarse después de su creación inicial. Este libro ofrece a los directivos y empresarios una nueva forma de estructurar sus planes que los hará tangibles y accesibles para cualquier persona. Editor

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola