Local cover image
Local cover image

Precision marketing : Complete self-asessment guide / Edition by Gerardus Blokdyk

Material type: TextTextLanguage: English Publisher: [Estados Unidos] : 5STARCooks, [2022]Edition: english editionDescription: 307 páginas : ilustraciones ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780655310167Other title: Precision marketing Standar Requirements : Practical tools for sel-assessmentSubject(s): Administración de mercadeo | Análisis de mercadeo | Comportamiento del consumidor | Branding (Mercadeo) | Preferencias de los consumidores | Educación de los consumidores | Empresas -- Innovaciones tecnológicasDDC classification: 658.834
Contents:
Beginning of the self-assessment: Criterion #1: Recognize ; Criterion #2: Define ; Criterion #3: Measure ; Criterion #4: Analyze ; Criterion #5: Improve ; Criterion #6: Control ; Criterion #7: Sustain ; 1.Precision marketing and Managing Projects, Criteria for Project Managers ; 2. Planning process group: precision marketing ; 3.Executing process group: precision marketing ; 4. Monitoring and controlling process group: precision marketing ; 5. Closign process group.
Abstract: ¿Cómo capturan sus mediciones información procesable de marketing de precisión para utilizarla para superar las expectativas de sus clientes y asegurar su compromiso? ¿Cómo se determinan los elementos clave que afectan la satisfacción de la fuerza laboral de Precision Marketing? ¿Cómo se determinan estos elementos para los diferentes grupos y segmentos de la fuerza laboral? ¿Es manejable el alcance del marketing de precisión? ¿Cuáles son las reglas específicas de marketing de precisión a seguir? ¿Se ajusta la tarea de marketing de precisión a las prioridades del cliente? Editor
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Novedades
General 658.834 / P923 [2022] (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available (Sin restricciones) 7109102052
Total holds: 0

Beginning of the self-assessment: Criterion #1: Recognize ; Criterion #2: Define ; Criterion #3: Measure ; Criterion #4: Analyze ; Criterion #5: Improve ; Criterion #6: Control ; Criterion #7: Sustain ; 1.Precision marketing and Managing Projects, Criteria for Project Managers ; 2. Planning process group: precision marketing ; 3.Executing process group: precision marketing ; 4. Monitoring and controlling process group: precision marketing ; 5. Closign process group.

¿Cómo capturan sus mediciones información procesable de marketing de precisión para utilizarla para superar las expectativas de sus clientes y asegurar su compromiso? ¿Cómo se determinan los elementos clave que afectan la satisfacción de la fuerza laboral de Precision Marketing? ¿Cómo se determinan estos elementos para los diferentes grupos y segmentos de la fuerza laboral? ¿Es manejable el alcance del marketing de precisión? ¿Cuáles son las reglas específicas de marketing de precisión a seguir? ¿Se ajusta la tarea de marketing de precisión a las prioridades del cliente? Editor

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola