Local cover image
Local cover image

Visionary Pricing : reflections and advances in honor of Dan Nimer / Editor Gerald E. Smith .

Contributor(s): Smith, Gerald E [editor .]Material type: TextTextLanguage: English Series: : Advances in business marketing & purchasingPublisher: Reino Unido : Emerald Group Publishing Limited, 2012Description: xix, 363 páginas : ilustraciones, gráficas ; 22 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781780529967Subject(s): Precios | Política de precios | Determinación de precios | Estrategias competitivas | Ventaja competitiva | PrediccionesDDC classification: 658.816
Contents:
Introduction to visionary pricing ; Section 1. Dan Nimer ; On Dan Nimer ; One on one, pricing with dan nimer ; The founding principles and strategies of pricing ; Section 2. Pricing, strategy, and competitive advantage ; Integrating marketing and operational choices for profit growth ; How price consulting is coming of age ; Incorporating competitive strategy in pricing strategy ; Emergent pricing strategy ; Section 3. The defining role of value in pricing ; Section 4. Pricing capability and pricing innovation ; Pricing from good to world class ; Pricing software ten predictions for the future ; Capturing the value of pricing analytics ; Prepare your pricing operations for change. .
Review: "Visionary Pricing" está dedicado a Dan Nimer, pionero de la gestión de precios. El volumen presenta el pensamiento de vanguardia de los líderes de pensamiento preeminente de hoy de América del Norte, Europa y Asia que originalmente se unieron hace 30 años para alentar el desarrollo de los precios. Ahora evalúan el destino presente y futuro de los precios, la innovación de precios y los paradigmas de precios que influyen en la evolución de los precios en todo el mundo. El volumen contiene cuatro secciones: la sección 1 entrevista a Nimer y presenta sus puntos de vista sobre el surgimiento de los precios basados ​​en el valor como un paradigma de precios influyente del siglo XXI; la sección 2 se centra en la estrategia de precios y la ventaja competitiva; la sección 3 se centra en el papel de diferenciación del valor en los precios.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.816 / V831v 2012 (Browse shelf(Opens below)) Vol.19 Ej.1 Available 7101026769
Total holds: 0

Incluye referencias bibliográficas.

Introduction to visionary pricing ; Section 1. Dan Nimer ; On Dan Nimer ; One on one, pricing with dan nimer ; The founding principles and strategies of pricing ; Section 2. Pricing, strategy, and competitive advantage ; Integrating marketing and operational choices for profit growth ; How price consulting is coming of age ; Incorporating competitive strategy in pricing strategy ; Emergent pricing strategy ; Section 3. The defining role of value in pricing ; Section 4. Pricing capability and pricing innovation ; Pricing from good to world class ; Pricing software ten predictions for the future ; Capturing the value of pricing analytics ; Prepare your pricing operations for change. .

"Visionary Pricing" está dedicado a Dan Nimer, pionero de la gestión de precios. El volumen presenta el pensamiento de vanguardia de los líderes de pensamiento preeminente de hoy de América del Norte, Europa y Asia que originalmente se unieron hace 30 años para alentar el desarrollo de los precios. Ahora evalúan el destino presente y futuro de los precios, la innovación de precios y los paradigmas de precios que influyen en la evolución de los precios en todo el mundo. El volumen contiene cuatro secciones: la sección 1 entrevista a Nimer y presenta sus puntos de vista sobre el surgimiento de los precios basados ​​en el valor como un paradigma de precios influyente del siglo XXI; la sección 2 se centra en la estrategia de precios y la ventaja competitiva; la sección 3 se centra en el papel de diferenciación del valor en los precios.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola