Consumer-centric category management : how to increase profits by managing categories based on consumer needs / AC Nielsen, John Karolefski, Al Heller.
Material type: TextLanguage: English Publisher: New Jersey John Wiley & Sons, 2006Edition: First. editionDescription: xi, 356 páginas : ilustraciones, gráficas, tablasContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780471703594Subject(s): Consumidores | Estrategias de mercadeo | Canales de comercialización | Satisfacción del consumidor | Distribución física de mercancíasDDC classification: 658.834Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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Incluye índice.
Introduction : Why category management is more important than ever ; Part I. In the begginning the purpose of category management ; Chapter 1. The evolution of category management and the new state of the art ; Chapter 2. Category management begins with the retailer´s strategy ; Part II. The eight foundational steps of category management ; Chapter 3. Step one: define the category based on the needs of your target market ; Chapter 4. Step two: assing a role to the category that best supports the retailer´s strategy ; Chapter 5. Step three: assess the category to find opportunities for improvement ; Part III. category management success stories ; Part IV. The way forward.
Desde la planificación inicial hasta la promoción de precios y la gestión de la cadena de suministro, se cubren todos los aspectos de la gestión de categorías, incluyendo orientación sobre cómo implementar los planes de categoría de manera eficaz y mantenerlos en el buen camino. Además, el proceso clásico de ocho pasos que forma la base de una gestión de categorías exitosa. El el texto muestra detalladamente a los vendedores los últimos métodos de implementación para el mercado de consumo actual. Este libro, explora el estado de la técnica en la gestión de categorías, es para todas las personas con un interés personal en la gestión de categorías. Se puede servir a una audiencia tan amplia debido a la gestión de categorías se trata de unir un proceso estructurado.
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