The ultimate question 2.0 : how net promoter companies thrive in a custoer-driven world / Fred Reichheld, Rob Markey.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Boston: Harvard Business Review Press, 2011Edition: First. editionDescription: xi, 290 páginas : ilustracionesContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781422173350Subject(s): Relaciones con los clientes | Satisfacción del cliente | Lealtad del consumidor | Planificación empresarial | Éxito empresarialDDC classification: 658.812 /Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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Incluye índice.
Part one. The fundamentals of the net promoter system ; 1. Bad profits, good profits, and the ultimate question ; 2. The measure of success ; 3. How NPS drives profitable growth ; 4. The enterprise story measuring what matters ; 5. The rules of measurement ; Part two. Getting Results ; 6. Winning results with NPS ; 7. Economics and inspiration: the dual imperatives ; 8. Close the loop with customers ; 9. Organize for the long journey ; 10. The road ahead. .
En la primera edición de este libro de la senal, el gurú de la lealtad de negocios Fred Reich celebrada reveló la pregunta más crucial para el futuro de su empresa: ? ¿Nos recomendaría a un amigo ' Al pedir a los clientes a esta pregunta, a identificar detractores, que manchan la reputación de su empresa y cambian fácilmente a los competidores, y promotores, quienes generan buenas ganancias y verdadero, el crecimiento sostenible.
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