The elusive fan : reinventing sports in a crowded marketplace /

Rein, Irving J.,

The elusive fan : reinventing sports in a crowded marketplace / Irving Rein, Philip Kotler, Ben Shields. - xiv, 345 páginas ; 23 cm .

Incluye índice y referencias bibliográficas.

Part one. Reaching the elusive fan : The fan challenge; Sports in trouble; How fans connect ; Part two. Connecting to the elusive fan: Reinventing the sports brand; Generating the sports brand transformation; Implementing the sports brand transformation; Communicating the sports brand ; Part three. Surviving in the sports fan marketplace: Sustaining the fan connection; Successful cases in sports branding; The future of fan connection.

El experto en comunicación de renombre mundial Irving Rein, el gurú del marketing internacional Philip Kotler y el especialista en comunicación Ben Shields ofrecen un nuevo e innovador modelo de negocios centrado directamente en la satisfacción y retención de los fanáticos. Le brindan las herramientas para transformar su producto deportivo en una marca duradera, inmune a los caprichos de ganar y perder, que se adapta rápidamente a las condiciones cambiantes del mercado.

9780071454094


Marcas (mercadeo)
Posicionamiento de marcas.
Administración deportiva--Mercadeo .
Deportes--Mercadeo .
Estrategias de mercadeo.

658.827 / R372e
Hola