Research in consumer behavior / Editor Russell W. Belk.
Material type: TextLanguage: English Series: : Research in Consumer BehaviorPublisher: Amsterdam ; Oxford : Elsevier JAI, 2006Description: ix; 274 páginas : ilustraciones, gráficas ; 22 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780762313044Subject(s): Comportamiento del consumidor -- Investigaciones | Satisfacción del consumidor -- Investigaciones | Psicología del consumidor -- Investigaciones | Investigación de mercadeo -- Aspectos psicológicos | Investigación científicaDDC classification: 658.8342Item type | Current library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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Libros |
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General | 658.8342 / R432r 2006 (Browse shelf(Opens below)) | Vol.10 | Ej.1 | Available | 7101026614 |
Incluye referencias bibliográficas.
Acculturation of Hispanic College Students ; Identifying Grocery Coupon-Prone Customers: A Household Demographics Perspective ; Inscribing the Personal Myth: The Role of Tattoos in Identification ; Consumer Socialization Revisited ; Metaphors of Self, Self-communication and Self-gifts in Interdependent Cultures: Narratives from Hong Kong ; Exploring How Role-Identity Development Stage Moderates Person-Possession Relations ; The Role of Attribute Order and Number Effects in Consumers Multiattribute Preferential Decisions ; An Experimental Study of Consumers Self-Reports of their Information Acquisition Processes ; On the Symbolic Meanings of Souvenirs for Children ; Consumption and the meaning of life .
El volumen 10 de "Research in Consumer Behavior" presenta una amplia gama de investigaciones de vanguardia sobre el comportamiento de los consumidores que utilizan métodos de investigación cuantitativos y cualitativos. Los temas abordados incluyen los regalos personales, los recuerdos, la propensión a los cupones de comestibles, la socialización, la aculturación, el tatuaje, el apego a la posesión, la toma de decisiones del consumidor, la adquisición de información y la creación de significado a través del consumo.
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