Research in consumer behavior /

Research in consumer behavior / Editor Russell W. Belk. - ix; 274 páginas : ilustraciones, gráficas ; 22 cm . - Research in Consumer Behavior .

Incluye referencias bibliográficas.

Acculturation of Hispanic College Students ; Identifying Grocery Coupon-Prone Customers: A Household Demographics Perspective ; Inscribing the Personal Myth: The Role of Tattoos in Identification ; Consumer Socialization Revisited ; Metaphors of Self, Self-communication and Self-gifts in Interdependent Cultures: Narratives from Hong Kong ; Exploring How Role-Identity Development Stage Moderates Person-Possession Relations ; The Role of Attribute Order and Number Effects in Consumers Multiattribute Preferential Decisions ; An Experimental Study of Consumers Self-Reports of their Information Acquisition Processes ; On the Symbolic Meanings of Souvenirs for Children ; Consumption and the meaning of life .

El volumen 10 de "Research in Consumer Behavior" presenta una amplia gama de investigaciones de vanguardia sobre el comportamiento de los consumidores que utilizan métodos de investigación cuantitativos y cualitativos. Los temas abordados incluyen los regalos personales, los recuerdos, la propensión a los cupones de comestibles, la socialización, la aculturación, el tatuaje, el apego a la posesión, la toma de decisiones del consumidor, la adquisición de información y la creación de significado a través del consumo.

9780762313044


Comportamiento del consumidor--Investigaciones .
Satisfacción del consumidor--Investigaciones .
Psicología del consumidor--Investigaciones .
Investigación de mercadeo--Aspectos psicológicos .
Investigación científica.

658.8342 / R432r
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