Cornerstones of quality / Toastmasters International Quality-Centered Management Series ; Kantola productions presents.
Material type: FilmLanguage: English Publisher: California : Toastmasters International Quality-Centered Management Series, 1994Description: 1 DVD (24 minutos) : sonido, color ; 4 3/4 plgContent type: imagen bidimensional en movimiento Media type: video Carrier type: videodiscoSubject(s): Estrategias de mercadeo -- Videodiscos | Preferencias de los consumidores -- Videodiscos | Calidad total -- Videodiscos | Aseguramiento de la calidad -- VideodiscosDDC classification: 658.568 /Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Video - AudioVisual |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
Audiovisual | 658.658 / T627c 1994 (Browse shelf(Opens below)) | Ej. 1 | Available | 7107000461 |
Pte. 1. Cornerstones of quality. -- Continuous improvement. -- Customer focus. -- Employee involvement. -- Mcasurement -- Pte. 2. Life in the quality-centered company. -- Living with change. -- Personal responsibility. -- Communication and trust.
El video muestra varios procedimientos o pasos para una buena calidad al servicio del cliente, el cual excede las espectativas del mismo. el orden para la fabricación de los productos es un factor importante para llegar al gusto del cliente.
Copia.
DVD.
En Inglés.
There are no comments on this title.