Essentials of marketing research : a hands-On orientation /
Malhotra, Naresh K.
Essentials of marketing research : a hands-On orientation / Naresh K. Malhotra. - xxiv, 408 páginas : ilustraciones, láminas fotografías.
Incluye índice.
1. Introduction and early phases of marketing research ; 2. Research design formulation ; 3. Data collection, analysis, and reporting.
0137066732 9780137066735
Diseños de investigación de mercadeo
Encuestas e investigación
Mercadeo.
Análisis de mercadeo.
Investigación de mercadeo.
658.83 / M249e 2015
Essentials of marketing research : a hands-On orientation / Naresh K. Malhotra. - xxiv, 408 páginas : ilustraciones, láminas fotografías.
Incluye índice.
1. Introduction and early phases of marketing research ; 2. Research design formulation ; 3. Data collection, analysis, and reporting.
0137066732 9780137066735
Diseños de investigación de mercadeo
Encuestas e investigación
Mercadeo.
Análisis de mercadeo.
Investigación de mercadeo.
658.83 / M249e 2015