000 03025nam a2200325 i 4500
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_aSteffine, Gregory P.,
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245 1 0 _aThink fast! :
_bthe insight you need to compete and win with self-service analytics /
_cGregory P. Steffine ; prefacio de Boris Evelson .
264 1 _aPennsylvania :
_bSanderson,
_c2018.
300 _a159 páginas :
_bilustraciones ;
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505 0 _aSection I. Understanding self-service analytics ; Insight 1. Value attainment ; Insight 2. Agile BI ; Insight 3. Defining analytics ; Insight 4. Describing self-service ; Section II. The people domain ; Insight 5. Organizational alignment ; Insight 6. The organizational model ; Insight 7. The importance of collaborations ; Insight 8. The right team ; Insight 9. The right support ; Section III. The process domain ; Insight 10. Setting priorities ; Insight 11. Balancing risk and reward ; Insight 12. Building requirements that work ; Insight 13. Evaluate and evolve ; Insight 14. Sell the vision ; Insight 15. Control the chaos ; Section IV. The technology domain ; Insight 16. The role of technology ; Insight 17. The self service architecture ; Insight 18. The place for big data ; Insight 19. The confusing analytics landscape ; Section V. The data domian ; Insight 20. Understanding data ; Insight 21. Preparing data ; Insight 22. Data on the edge ; Insight 23. Understanding data science ; Insight 24. Data privacy ; Section VI. Closing thoughts ; Insight 25. Planning and execution ; Insight 26. Change is inevitable.
520 3 _aEn Think Fast !, el galardonado autor de varios libros Greg Steffine toma sus casi tres décadas de experiencia ayudando a algunos de los nombres más reconocidos en los negocios a convertirse en organizaciones más inteligentes y de movimiento más rápido, y lo combina con perspectivas informativas de otros profesionales con experiencia. El resultado es una guía esencial de lectura rápida que le permite competir y ganar. El objetivo del análisis de autoservicio es crear valor a partir de los datos. ¡Piensa rápido! ayuda desmitificando el análisis de datos y presentándole conclusiones prácticas y concretas sobre los aspectos más importantes y a menudo olvidados de las personas, los procesos, la tecnología y los datos.
650 1 4 _aGestión de negocios.
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650 2 4 _aÉxito en los negocios.
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650 2 4 _aProcesamiento de datos.
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650 2 4 _aToma de decisiones.
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700 1 _aEvelson, Boris,
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