000 03466nam a2200373 i 4500
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008 191108s2018 njuad gr 001 0 eng d
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_erda
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082 0 4 _a658.4063
_bL678d
100 1 _961876
_aLewrick, Michael,
_eautor.
_4aut
245 1 4 _aThe design thinking playbook :
_bmindful digital transformation of teams, products, services, businesses and ecosystems /
_cMichael Lewrick, Patrick Link y Larry Leifer.
264 1 _aHoboken, New Jersey :
_bJohn Wiley & Sons, Inc.,
_c2018.
300 _a352 páginas :
_bilustraciones, gráficas ;
_c21 cm .
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _asin mediación
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
500 _aIncluye índice.
505 0 _aDisponible en Ebsco Ebooks.
505 0 _a1. Understand design thinking ; What needs are addressed in the playbook? ; Why is process awareness key? ; How to get a good problem statement ; How to discover user needs ; How to build empathy whit the user ; How to find the right focus ; How to generate ideas ; How to structure and select ideas ; How to create a good prototype ; How to test efficiently ; 2. Transform organizations ; HOw to desing a creative space and environment ; What are the benefits of interdisciplinay teams? ; How to visualize ideas and stories ; How to design a good story ; How to trigger change as a facilitator ; How to prepare the organization for a new mindset ; Why strategic foresigh becomes a key capability ; 3. Design the future ; Why systems thinking helps to understand complexity ; How to apply lean business model thinking ; Why business ecosystem design becomes the ultimate lever ; How to bring it home ; Why some design criteria will change in the digital paradigm ; How to kick start digital transformation ; How artificial intelligence creates a personalized customer experience ; How to combine design thinking and data analytics to spur agility.
520 3 _aDesign Thinking Playbook es una guía práctica para el futuro de los negocios. Al retroceder y cuestionar la mentalidad actual. Esta guía le brinda las herramientas y los marcos que necesita para iniciar una transformación digital. Design Thinking se trata de abordar las cosas de manera diferente con una fuerte orientación al usuario e iteraciones rápidas con equipos multidisciplinarios para resolver problemas perversos. Es igualmente aplicable a (rediseñar) productos, servicios, procesos, modelos de negocio y ecosistemas. Por supuesto, inspira innovación radical y enciende capacidades más allá del mero potencial. Inigualable como fuente de ventaja competitiva, Design Thinking es la fuerza impulsora detrás de quienes liderarán las industrias a través de transformaciones y evoluciones.
650 1 4 _aInnovación empresarial.
_948973
650 2 4 _aCreatividad en los negocios.
_955602
650 2 4 _aPensamiento creativo.
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650 2 4 _aAptitud creadora en los negocios.
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650 2 4 _aCreatividad e innovación.
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650 2 4 _aInnovaciones tecnológicas.
_928655
700 1 _aLink, Patrick .
_961877
700 1 _aLeifer, Larry .
_961878
856 _uhttp://cvirtual.cesa.edu.co/login?url=https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=nlebk&AN=1799266&lang=es&site=eds-live
_zRecurso digital
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