000 03416nam a2200361 i 4500
005 20240405005327.0
007 t||
008 191004s2020 enkado gr 001 0 eng d
020 _a9781292314969
040 _aCO-BoCES
_bspa
_cCO-BoCES
_erda
041 0 _aeng
082 0 4 _a658.827
_bK29s
100 1 _922320
_aKeller, Kevin Lane,
_d1956-
_eautor.
_4aut
245 1 0 _aStrategic brand management :
_bbuilding, measuring, and managing brand equity /
_cKevin Lane Keller y Vanitha Swaminathan.
250 _aFifth edition /
_bedition global .
264 1 _aHarlow, Inglaterra :
_bPearson,
_c2020.
300 _a621 páginas :
_bilustraciones, gráficas, fotografías ;
_c26 cm .
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _asin mediación
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
500 _aIncluye índice.
505 0 _aDisponible en Ebooks 7/24.
505 0 _aPart I. Opening perspectives ; Chapter 1. Brands and Brand Management ; Part II. Developing a brand strategy ; Chapter 2. Customer-Based Brand Equity and Brand Positioning ; Chapter 3. Brand Resonance and Brand Value Chain ; Part III. Designing and implementing brand marketing programs ; Chapter 4. Choosing Brand Elements to Build Brand Equity ; Chapter 5. Designing Marketing Programs to Build Brand Equity ; Chapter 6. Integrating Marketing Communications to Build Brand Equity ; Chapter 7. Branding in the Digital Era ; Chapter 8. Leveraging Secondary Brand Associations to Build Brand Equity ; Part IV. Growing and sustaining brand equity ; Chapter 9. Developing a Brand Equity Measurement and Management System ; Chapter 10. Measuring Sources of Brand Equity: Capturing Customer Mind-Set ; Chapter 11. Measuring Outcomes of Brand Equity: Capturing Market Performance ; Part V. Growing and sustaining brand equity ; Chapter 12. Designing and Implementing Brand Architecture Strategies ; Chapter 13. Introducing and Naming New Products and Brand Extensions ; Chapter 14. Managing Brands Over Time ; Chapter 15. Managing Brands Over Geographic Boundaries and Market Segments ; Part VI. Closing perspectives ; Chapter 16. Closing Observations. .
520 3 _aGestión estratégica de la marca: Construir, medir y gestionar el valor de la marca analiza la marca desde la perspectiva del consumidor y proporciona un marco que identifica, define y mide el valor de la marca. Utilizando información de académicos y profesionales de la industria, el texto se basa en ejemplos ilustrativos y estudios de casos de marcas comercializadas en los EE. UU. Y en todo el mundo. La nueva coautora y galardonada académica Vanitha Swaminathan, se une a Kevin Lane Keller en esta emocionante y nueva 5ta edición . Esta edición también presenta un mayor enfoque en la marca digital, por lo que los estudiantes son conscientes de las nuevas y emocionantes oportunidades y los enormes desafíos que las marcas deben enfrentar para conectarse con los consumidores de hoy.
650 1 4 _aProductos de marca registrada
_xAdministración .
_950329
650 2 4 _aProductos nuevos.
_945142
650 2 4 _aMarca de nuevos productos.
_949379
650 2 4 _aPosicionamiento de marcas.
_950196
650 2 4 _aEstrategias de mercadeo.
_948284
700 1 _aSwaminathan, Vanitha .
_960907
856 _uhttp://www.ebooks7-24.com.cvirtual.cesa.edu.co/?il=9223&pg=5
_zRecurso digital
942 _2ddc
_cBK
_h658.827 /
_mK29s 2020
_n0
999 _c28819
_d28819