TY - BOOK AU - Lamb,Charles W. AU - Hair,Joseph F. AU - McDaniel,Carl TI - MKTG: principles of marketing SN - 9781337407595 U1 - 658.834 PY - 2019///. CY - Boston, Massachusetts : PB - Cengage Learning, KW - Administración de mercadeo KW - Análisis de mercadeo KW - Investigación de mercadeo KW - Segmentación de mercados KW - Redes sociales y mercadeo KW - Canales de comercialización KW - Adm_Mercadeo KW - Adm_Mercadeo_Principios de mercadeo KW - Adm_Mercadeo_Principles of marketing N1 - Incluye índice; Disponible en digital edición español; Part 1. The world of marketing ; 1. An overview of marketing ; 2. Strategic planning for competitive advantage ; 3. Ethics and social responsibility ; 4. The marketing environment ; 5. Developing a global vision ; Part 2. Analyzing market opportunities ; 6. Consumer decision making ; 7. Business marketing ; 8. Segmenting and targeting markets ; 9. Marketing research ; Part 3. Product decisions ; 10. Product concepts ; 11. Developing and managing products ; 12. Services and nonprofit organization marketing ; Part 4. Distributions decision ; 13. Supply chain management and marketing channels ; 14. Retailing ; Part 5. Promotion and communication strategies ; 15. Marketing communications ; 16. Adversiting, public relations ; and sales promotion ; 17. Personal selling and sales management ; 18. Social media and marketing ; Part 6. Pricing decisions ; 19. Princing concepts N2 - Aproveche al máximo su tiempo aprendiendo a su manera. Acceda a los recursos que necesita para tener éxito donde sea, cuando sea. - Estudie con tarjetas digitales, escuche libros de texto en audio y realice cuestionarios. - Revise su calificación actual del curso y compare su progreso con sus compañeros. - Obtenga la aplicación móvil gratuita MindTap y aprenda donde quiera que esté UR - http://www.ebooks7-24.com.cvirtual.cesa.edu.co/?il=9266 ER -