TY - BOOK AU - Harrell,Gilbert D. AU - Frazier,Gary L.. TI - Marketing: connecting with customers SN - 9780023502514 U1 - 658.812 PY - 1999/// CY - New Jersey PB - Prentice Hall KW - Relaciones con los clientes KW - Fidelización de clientes KW - Lealtad del consumidor KW - Preferencias de los consumidores KW - Planeación de mercadeo KW - Estrategias de mercadeo N1 - Incluye índice; Chapter 1. Marketing conneting with customers ; Chapter 2. Customer satisfaction and loyalty: building value with quality ; Chapter 3. The marketing environment and its global dimensions ; Chapter 4. The strategic marketing planning process: domestic and global ; Chapter 5. Marketing information and research ; Chapter 6. Market segmentation, targeting and positioning ; Chapter 7. Conneting with customers: understanding consumer behavior ; Chapter 8. Business to business marketing ; Chapter 9. Product decisions and strategies ; Chapter 10. Product planning, development and management ; Chapter 11. Service and nonprofit marketing ; Chapter 12. Marketing channels wholesaling, and physical distribution ; Chapter 13. Retailing and direct marketing ; Chapter 14. Integrated marketing communications ; Chapter 15. Mass communications: adversiting, sales promotion, and public relations ; Chapter 16. Personal selling and sales force management ; Chapter 17. Pricing approaches. N2 - Este texto comunica con precisión lo que hacen los vendedores destacados de hoy: CONECTAR ... a través de la tecnología, a través de las relaciones y con la diversidad, global y éticamente. Proporciona un tratamiento contemporáneo y emocionante de marketing que integra los años de experiencia de enseñanza, investigación y consultoría de los autores con un sesgo de acción y aplicación a problemas y fuerzas del mundo real ER -