TY - BOOK AU - Jobber,David AU - Ellis-Chadwick,Fiona TI - Principles and practice of marketing SN - 9781526847232 U1 - 658.802 PY - 2020/// CY - Londres PB - McGraw-Hill KW - Administración de mercadeo KW - Estrategia y técnicas KW - Mercadeo estratégico KW - Planeación de mercadeo KW - Comunicación en mercadeo KW - Comportamiento del consumidor KW - Canales de distribución N1 - Incluye glosario e índice de autores y materias; Part 1. Funsamentals of marketing ; 1.Marketing and the Organization ; 2. The Marketing Environment ; 3. Consumer Behaviour ; 4. Business-to-Business Marketing ; 5. Marketing, Ethics and Society ; 6. Marketing Analytics and Research ; 7. Market Segmentation and Positioning ; Part 2. Creating Customer Value ; 8. Value Through Brands ; 9. Value Through Services ; 10. Value Through Relationships ; 11. Value Through Innovation ; 12. Value Through Pricing ; Part 3. Communicating and Delivering Customer Value ; 13. Integrated Marketing Communications ; 14. Mass Marketing Communications ; 15. Direct Marketing Communications ; 16. Digital Marketing and Social Media ; 17. Distribution and Channel Management ; Part 4. Marketing Planning and Strategy ; 18. Marketing Planning: An Overview of Strategic Analysis and Decision making ; 19. Analysing Competitors and Creating a Competitive Advantage ; 20. Product Strategy: Lifecycle, Portfolio and Growth ; 21. Global Marketing Strategy ; 22. Managing Marketing Implementation, Organization and Control N2 - La novena edición del principal libro de texto de McGraw-Hill, Principios y práctica del marketing , ofrece una introducción moderna y contemporánea al marketing. Cubriendo la importancia del valor para el cliente junto con las 4P, este texto autorizado proporciona a los estudiantes una comprensión básica del contexto más amplio de las operaciones de marketing dentro de las empresas, ilustrado con ejemplos innovadores de marketing en la práctica. Se ha actualizado con las últimas novedades, como las tendencias hacia el marketing social y ético y el cambio tecnológico de vanguardia ER -