TY - BOOK AU - Kotler,Philip AU - Keller,Kevin Lane TI - Marketing management SN - 9780133856460 U1 - 658.8 PY - 2016/// CY - Boston PB - Pearson Education KW - Segmentación de mercados KW - Plantación de mercadeo KW - Publicidad KW - Mercadeo estratégico KW - Administración de mercadeo N1 - Incluye índice - índice analítico y glosario; Disponible en Ebooks 7/24 edición global; Part 1. Understanding marketing management ; Chapter 1. Definition of marketing for new realities ; Chapter 2. Developing marketing strategies and plans ; Part 2. Capturing marketing insights ; Chapter 3. Collecting information and forecasting demand ; Chapter 4. Conducting marketing research ; Part 3. Connecting with customers ; Chapter 5. Creating long-term loyalty relationships ; Chapter 6. Analyzing consumer markets ; Chapter 7. Analyzing business markets ; Chapter 8. Tapping into global markets ; Part 4. Building strong brands ; Chapter 9. Identifying market segments and targets ; Chapter 10. Crafting the brand positioning ; Chapter 11. Creating brand equity ; Chapter 12. Addressing competition and driving growth ; Part 5. Creating value ; Chapter 13. Setting product strategy ; Chapter 14. Designing and managing services ; Chapter 15. Introducing new market offerings ; Chapter 16. Developing pricing strategies and programs ; Part 6. Delivering value ; Chapter 17. Designing and managing integrated marketing channels ; Chapter 18. Managing retailing, wholesaling, and logistics ; Part 7. Communicating value ; Chapter 19. Designing and managing integrated marketing communications ; Chapter 20. Managing mass communications: advertising, sales promotions, events and experiences, and public relations ; Chapter 21. Managing digital communications: online, social media, and mobile ; Chapter 22. Managing personal communications: direct and database marketing and personal selling ; Part 8. Conducting marketing responsibly for long-term success ; Chapter 23. Managing a holistic marketing organization for the long run N2 - Dirección de Marketing es el libro más reconocido sobre marketing. Su contenido y organización reflejan los cambios más recientes en la teoría y la practica de esta disciplina; y aunque conserva muchos elementos básicos, esta edición logra un equilibro entre los enfoques y perspectivas clásicos y los contemporáneos. Entre lo nuevo de esta edición se destaca lo siguiente : Casos que presentan a empresas y situaciones reales con variedad de productos, servicios y mercados. La sección Marketing de excelencia pone de manifiesto los innovadores logros en marketing de organizaciones líder. Preguntas que estimulan el debate y fomentan el análisis entre estudiante y profesores. Desarrollo de temas como la responsabilidad social corporativa, la ética en los negocios y la sustentabilidad, entre otros. Un nuevo capítulo: Administración en las comunicaciones digitales: en línea, móviles y en social media, con el fin de destacar este importante tema que se denomina como la "revolución digital" UR - http://www.ebooks7-24.com.cvirtual.cesa.edu.co/?il=4840 ER -