Estrategias y marketing de museos / Neil Kotler, Philip Kotler; Jordi Jiménez Payrató translator.

By: Kotler, Neil G [autor.]Contributor(s): Jiménez Payrató, Jordi [traductor] | Kotler, Philip, 1931- [coautor]Material type: TextTextLanguage: Spanish Publisher: [Madrid] : Ariel S.A., 2001Description: 448 páginas : ilustracionesContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9788434466279Subject(s): Museos -- OrganizaciónDDC classification: 658.8
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.8 / K874e (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 1 Available 7101019068
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.8 / K874e (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 2 Available 7101019069
Total holds: 0
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.8 / K874d1 2016 Dirección de marketing / 658.8 / K874d1 2016 Dirección de marketing / 658.8 / K874d1 2016 Dirección de marketing / 658.8 / K874e Estrategias y marketing de museos / 658.8 / K874e Estrategias y marketing de museos / 658.8 / K874f Fundamentos de marketing / 658.8 / K874f 1988 Fundamentos de mercadotecnia /

Incluye Índice (p.431-448)

Incluye Bibliografía (p.421-428)

There are no comments on this title.

to post a comment.
Hola