Strategic management of technological innovation / Melissa A. Schilling,
Material type: TextLanguage: English Publisher: New York, NY : McGraw Hill Education, 2023Edition: Séptima ediciónDescription: 368 páginas ; ilustraciones ; 25 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781265073350Subject(s): Aptitud creadora en los negocios | Innovaciones tecnológicas -- Administración | Innovación empresarial | Cambio organizacional | Domesticación de la tecnología | Planificación estratégicaDDC classification: 658.4063Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.4063 / SCH334s 2023 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available (Sin restricciones) | 7109101953 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.4063 / S487d 2017 Design thinking : lidera el presente, crea el futuro / | 658.4063 / S529n 2019 Ninja future : secrets to success in the new world of innovation / | 658.4063 / S877e 2013 The everything store : Jeff Bezos and the age of Amazon / | 658.4063 / SCH334s 2023 Strategic management of technological innovation / | 658.4063 / SE495 2020 Winning in the digital age : seven buiding blocks of successful digital transformation / | 658.4063 / SO684 2020 Innovación : para cabezas cuadradas / | 658.4063 / ST847w 2017 We do things differently : the outsiders rebooting our world / |
Part one: Industry dynamics of technological innovation ; Chapter 2. Sources of innovation ; Chapter 3. Types and patterns of innovation ; Chapter 4. Standars battles, modularity, and platform competition ; Chapter 5. Timing of entry ; Part two: Formulating technological innovation strategy ; Chapter 6. Defining the organization´s strategic direction : Chapter 7. Choosing innovation projects ; Chapter 8. Collaborating strategies : Chapter 9. Protecting innovation ; Parte three: Implementing technological innovation strategy ; Chapter 10. Organizing for innovation Chapter 11. Managing the new product development process ; Chapter 12. Managing the new product development teams ; Chapter 13. Crafting a deployment strategy.
La innovación es algo hermoso. Es una fuerza con un atractivo tanto estético como pragmático: desata nuestro espíritu creativo, abriendo nuestras mentes a posibilidades hasta ahora inimaginables, al mismo tiempo que acelera el crecimiento económico y proporciona avances en iniciativas humanas tan cruciales como la medicina, Para las organizaciones industriales, los principales motores de la innovación en el mundo occidental, la innovación ofrece oportunidades excepcionales y grandes desafíos. Si bien la innovación es un medio poderoso de diferenciación competitiva, que permite a las empresas penetrar en nuevos mercados y lograr márgenes más altos, también ofrece oportunidades excepcionales.
Editor.
There are no comments on this title.