The digital matrix new rules for business transformation through technology / Venkat Venkatraman.
Material type: TextLanguage: English Publisher: La Vergne : Wonderwell, 2023Edition: Second editionDescription: 202 páginas ; 24 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781942788393Subject(s): Redes de computadores | Comercio electrónico | Administración de empresas | Empresas -- Redes de computadoresDDC classification: 658.4038Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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Incluye índice.
Introduction: your business... handicapped by an old rule book ; Part 1: your business is already digital ; Chapter 1: the nexus of scale, scope, speed ; Chapter 2: the digital matrix ; Part 2: three phases of transformation ; Chapter 3: experimentation at the edge ; Chapter 4: collision at the core ; Chapter 5: reinvention at the root ; Part 3: three winning moves ; Chapter 6: orchestrate and Participate across ecosystems ; Chapter 7: collaborate to cocreate new capabilities Chapter 8: amplify your human talent with powerful machines ; Part 4: your digital transformation ; Chapter 9: your theory of digital adaptation ; Chapter 10: your rules matrix.
Desde la publicación de la primera edición hace más de seis años, los análisis y predicciones presentados en The Digital Matrix se han reflejado en la economía global, a medida que más industrias se han vuelto digitales. Mientras tanto, algunas empresas heredadas se han hundido, mientras que otras continúan lidiando con la cuestión de cómo llevar a cabo una transformación digital que salve vidas. Los gigantes digitales y los emprendedores tecnológicos ya no están en la periferia de las industrias tradicionales, sino que se han convertido en los creadores de reglas en industrias tan diversas como los servicios financieros, la atención médica, los medios y el entretenimiento, el comercio minorista y el sector automotriz. Editor
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