The ten principles behind great customer experience / Matt Watkinson.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Harlow, Inglaterra : Financial Times, 2013Copyright date: ©2013Edition: Primera ediciónDescription: xviii, 222 páginas ; 24 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780273775089; 9780273775997; 9780273775980Other title: The 10 principles behind great customer experience [Other title]Subject(s): Servicio al cliente -- Mercadeo | Relaciones con los clientes | Fidelización de clientes -- Estrategia y técnica | Satisfacción del consumidor | Cambio organizacional -- Servicio al clienteDDC classification: 658.812Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.812 / W336 2013 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available (Sin restricciones) | 7109101203 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.812 / V392t 2011 The thank you economy / | 658.812 / W178c El cliente es lo primero : estrategia para un servicio de calidad / | 658.812 / W237m Marketing al revés : cómo convertir a sus anteriores clientes en sus mejores clientes / | 658.812 / W336 2013 The ten principles behind great customer experience / | 658.812 / W358c Customer connections : new strategies for growth / | 658.812 / W358c Customer connections : new strategies for growth / | 658.812 / W365w 2017 What customers crave : how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint / |
Contiene información biográfica del autor.
Incluye índice (217-222)
1. Why the customer experience matters 2. Why customer experiences aren't improving 3. The ten principles behind great customer experiences 4. Great customer experiences strongly reflect the customer's identity 5. Great customer experiences satisfy our higher objectives 6. Great customer experiences leave nothing to chance 7. Great customer experiences set and then meet expectations 8. Great customer experiences are effortless 9. Great customer experiences are stress free 10. Great customer experiences indulge the senses 11. Great customer experiences are socially engaging 12. Great customer experiences put the customer in control 13. Great customer experiences consider the emotions 14. Bringing it all together : the Apple customer experience 15. Final thoughts.
Contraportada Los clientes son poderosos. Tienen una voz fuerte, una gran cantidad de opciones y sus expectativas son más altas que nunca. Este libro cubre diez principios que puede utilizar para realizar mejoras en el mundo real a las experiencias de sus clientes, independientemente de lo que haga su negocio y quienquiera que sea. Para gerentes, líderes y aquellos que comienzan un nuevo negocio , el libro muestra que hacer mejoras que los clientes apreciarán no tiene por qué ser complicado ni costar una fortuna.
Premio CMI al libro de gestión, categoría innovación y emprendimiento del año 2014.
There are no comments on this title.