From advertising to integrated maketing communication / Don E. Schultz.
Material type:![Film](/opac-tmpl/lib/famfamfam/VM.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
Audiovisual | 658.83 / SCH383f 1993 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7110002661 | ||
![]() |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
Audiovisual | 658.83 / SCH383f 1993 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.2 | Available | 7110002678 |
Prodeced by NTC business videos.
Dr. Don E. Schultz.
Cómo la investigación de mercados ayuda a las compañías y a otras organizaciones para comunicarse con eficacia y eficacia internamente y externamente.
Original. .
VHS.
En Inglés.
There are no comments on this title.