Normal view MARC view ISBD view

The new rules of marketing and PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, newsjacking, and viral marketing to reach buyers directly / David Meerman Scott

By: Scott, David Meerman.
Material type: TextTextPublisher: Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., 2017Edition: 6th edition.Description: xxii, 426 páginas. Carrier type: Recurso electrónico ISBN: 9781119362449 (ebook).Subject(s): Mercadeo en las redes sociales | Mercadeo por internet | Mercadeo viral | Relaciones públicas | Videos de internet | Publicidad en internetDDC classification: 658.872 Online resources: Recurso digital
Contents:
I. How the Web Has Changed the Rules of Marketing and PR ; 1. The Old Rules of Marketing and PR Are Ineffective in an Online World ; 2. The New Rules of Marketing and PR ; 3. Reaching Your Buyers Directly ; II. Web-Based Communications to Reach Buyers Directly ; 4. Social Media and Your Targeted Audience ; 5. Blogs: Tapping Millions of Evangelists to Tell Your Story ; 6. Audio and Video Drive Action ; 7. Going Viral: The Web Helps Audiences Catch the Fever ; 8. The Content-Rich Website ; 9. Marketing and PR in Real Time ; III. Action Plan for Harnessing the Power of the New Rules ; 10. You Are What You Publish: Building Your Marketing and PR Plan ; 11. Growing Your Business: How Marketing and PR Drive Sales ; 12. Strategies for Creating Awesome Content ; 13. How to Write for Your Buyers ; 14. Social Networking as Marketing ; 15. Blogging to Reach Your Buyers ; 16. An Image Is Worth a Thousand Words ; 17. Video and Podcasting Made Easy ; 18. How to Use News Releases to Reach Buyers Directly ; 19. Your Newsroom: A Front Door for Much More Than the Media ; 20. The New Rules for Reaching the Media ; 21. Newsjacking Your Way into the Media ; 22. Search Engine Marketing ; 23. Make It Happen
Abstract: Las nuevas reglas de marketing y Relaciones Públicas son un éxito de ventas internacional con más de 375,000 copias vendidas en veinte nueve idiomas En la última edición de esta guía pionera sobre el futuro del marketing, obtendrá un plan de acción paso a paso para aprovechar el poder de los últimos enfoques para generar atención para su idea o su negocio. Aprenderá cómo llevar la información correcta a las personas adecuadas en el momento adecuado, a una fracción del costo de la publicidad tradicional. Internet continúa cambiando la forma en que las personas se comunican e interactúan entre sí, y si está luchando por mantenerse al día con las tendencias en las redes sociales, videos en línea, aplicaciones, blogs o más,
List(s) this item appears in: Novedades
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Recurso electrónico Recurso electrónico Biblioteca CESA

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Recursos electrónicos
Recursos de información electrónicos y digitales 658.872 / S425n 2017 (Browse shelf) Ej.1 Available LE00169
Total holds: 0

Incluye índice

I. How the Web Has Changed the Rules of Marketing and PR ; 1. The Old Rules of Marketing and PR Are Ineffective in an Online World ; 2. The New Rules of Marketing and PR ; 3. Reaching Your Buyers Directly ; II. Web-Based Communications to Reach Buyers Directly ; 4. Social Media and Your Targeted Audience ; 5. Blogs: Tapping Millions of Evangelists to Tell Your Story ; 6. Audio and Video Drive Action ; 7. Going Viral: The Web Helps Audiences Catch the Fever ; 8. The Content-Rich Website ; 9. Marketing and PR in Real Time ; III. Action Plan for Harnessing the Power of the New Rules ; 10. You Are What You Publish: Building Your Marketing and PR Plan ; 11. Growing Your Business: How Marketing and PR Drive Sales ; 12. Strategies for Creating Awesome Content ; 13. How to Write for Your Buyers ; 14. Social Networking as Marketing ; 15. Blogging to Reach Your Buyers ; 16. An Image Is Worth a Thousand Words ; 17. Video and Podcasting Made Easy ; 18. How to Use News Releases to Reach Buyers Directly ; 19. Your Newsroom: A Front Door for Much More Than the Media ; 20. The New Rules for Reaching the Media ; 21. Newsjacking Your Way into the Media ; 22. Search Engine Marketing ; 23. Make It Happen

Las nuevas reglas de marketing y Relaciones Públicas son un éxito de ventas internacional con más de 375,000 copias vendidas en veinte nueve idiomas En la última edición de esta guía pionera sobre el futuro del marketing, obtendrá un plan de acción paso a paso para aprovechar el poder de los últimos enfoques para generar atención para su idea o su negocio. Aprenderá cómo llevar la información correcta a las personas adecuadas en el momento adecuado, a una fracción del costo de la publicidad tradicional. Internet continúa cambiando la forma en que las personas se comunican e interactúan entre sí, y si está luchando por mantenerse al día con las tendencias en las redes sociales, videos en línea, aplicaciones, blogs o más,

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer