Sustainable marketing / Robert Dahlstrom, Jody L. Crosno .
Material type: TextLanguage: English Publisher: Chicago, Illinois : Chicago Business Press, 2018Edition: Second editionDescription: xvii, 425 páginas : ilustraciones, gráficas, fotografías ; 26 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780997117196Subject(s): Mercadeo verde | Planeación de mercadeo -- Aspectos ambientales | Productos ecológicos -- Aspectos ambientales | Desarrollo sostenible | Responsabilidad social de los negociosDDC classification: 658.802Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reserva |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
Reserva | 658.802 / D131s 2018 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101028656 | ||
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.802 / D131s 2018 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.2 | Available | 7101028657 |
Incluye apéndices e índice.
1. An overview of sustainable marketing ; 2. Sustainability based strtegic planning ; 3. Sustainability and ethical decision making ; Part II. Sustainable promotional strategies ; 4. Understanding the consumption process ; 5. Influencing consumer choice ; 6. Discovering value via market analysis ; 7. Communicating value via integrated marketing programs ; 8. Proclaiming calue via branding and labeling ; Part III. Sustainability throughout the supply chain ; 9. Proclaiming value via sustainable pricing strategies ; 10. Providing value in sustainable supply chains ; 11. Delivering value in retailing ; 12. Producing value via innovation ; 13. Sustainable services marketing ; Part IV. Sustainability reporting ; 14. Reporting value to stakeholders ; Appendices. Macro economic energy consumption.
Proporciona una perspectiva teórica y relevante desde el punto de vista gerencial sobre el marketing sostenible. Para hacer que este libro sea significativo para los gerentes de marketing actuales y futuros, nos hemos esforzado simultáneamente por incorporar ejemplos de práctica comercial de vanguardia. En cada capítulo, hemos buscado escenarios y ejemplos de problemas ambientales que los gerentes enfrentan hoy. Cada capítulo comienza con una breve viñeta diseñada para ilustrar los esfuerzos actuales para interactuar con éxito con el medio ambiente. Nada funciona tan bien como una buena teoría, y la aplicación de la teoría proporciona una gran comprensión a los gerentes. Los ejemplos están diseñados para iluminar la teoría y despertar el interés del lector en el tema. [Tomado de: https://www.amazon.com]
There are no comments on this title.