Local cover image
Local cover image

Sustainable marketing / Robert Dahlstrom, Jody L. Crosno .

By: Dahlstrom, Robert [autor.]Contributor(s): Crosno, Jody LMaterial type: TextTextLanguage: English Publisher: Chicago, Illinois : Chicago Business Press, 2018Edition: Second editionDescription: xvii, 425 páginas : ilustraciones, gráficas, fotografías ; 26 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780997117196Subject(s): Mercadeo verde | Planeación de mercadeo -- Aspectos ambientales | Productos ecológicos -- Aspectos ambientales | Desarrollo sostenible | Responsabilidad social de los negociosDDC classification: 658.802
Contents:
1. An overview of sustainable marketing ; 2. Sustainability based strtegic planning ; 3. Sustainability and ethical decision making ; Part II. Sustainable promotional strategies ; 4. Understanding the consumption process ; 5. Influencing consumer choice ; 6. Discovering value via market analysis ; 7. Communicating value via integrated marketing programs ; 8. Proclaiming calue via branding and labeling ; Part III. Sustainability throughout the supply chain ; 9. Proclaiming value via sustainable pricing strategies ; 10. Providing value in sustainable supply chains ; 11. Delivering value in retailing ; 12. Producing value via innovation ; 13. Sustainable services marketing ; Part IV. Sustainability reporting ; 14. Reporting value to stakeholders ; Appendices. Macro economic energy consumption.
Abstract: Proporciona una perspectiva teórica y relevante desde el punto de vista gerencial sobre el marketing sostenible. Para hacer que este libro sea significativo para los gerentes de marketing actuales y futuros, nos hemos esforzado simultáneamente por incorporar ejemplos de práctica comercial de vanguardia. En cada capítulo, hemos buscado escenarios y ejemplos de problemas ambientales que los gerentes enfrentan hoy. Cada capítulo comienza con una breve viñeta diseñada para ilustrar los esfuerzos actuales para interactuar con éxito con el medio ambiente. Nada funciona tan bien como una buena teoría, y la aplicación de la teoría proporciona una gran comprensión a los gerentes. Los ejemplos están diseñados para iluminar la teoría y despertar el interés del lector en el tema. [Tomado de: https://www.amazon.com]
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Reserva Reserva Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
Reserva 658.802 / D131s 2018 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 7101028656
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.802 / D131s 2018 (Browse shelf(Opens below)) Ej.2 Available 7101028657
Total holds: 0

Incluye apéndices e índice.

1. An overview of sustainable marketing ; 2. Sustainability based strtegic planning ; 3. Sustainability and ethical decision making ; Part II. Sustainable promotional strategies ; 4. Understanding the consumption process ; 5. Influencing consumer choice ; 6. Discovering value via market analysis ; 7. Communicating value via integrated marketing programs ; 8. Proclaiming calue via branding and labeling ; Part III. Sustainability throughout the supply chain ; 9. Proclaiming value via sustainable pricing strategies ; 10. Providing value in sustainable supply chains ; 11. Delivering value in retailing ; 12. Producing value via innovation ; 13. Sustainable services marketing ; Part IV. Sustainability reporting ; 14. Reporting value to stakeholders ; Appendices. Macro economic energy consumption.

Proporciona una perspectiva teórica y relevante desde el punto de vista gerencial sobre el marketing sostenible. Para hacer que este libro sea significativo para los gerentes de marketing actuales y futuros, nos hemos esforzado simultáneamente por incorporar ejemplos de práctica comercial de vanguardia. En cada capítulo, hemos buscado escenarios y ejemplos de problemas ambientales que los gerentes enfrentan hoy. Cada capítulo comienza con una breve viñeta diseñada para ilustrar los esfuerzos actuales para interactuar con éxito con el medio ambiente. Nada funciona tan bien como una buena teoría, y la aplicación de la teoría proporciona una gran comprensión a los gerentes. Los ejemplos están diseñados para iluminar la teoría y despertar el interés del lector en el tema. [Tomado de: https://www.amazon.com]

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola