The new rules of green marketing : strategies, tools, and inspiration for sustainable branding / Jacquelyn A. Ottman.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Reino Unido ; San Francisco, California : Greenleaf Pusbishing ; BK - Berrett Koehler Publishing, Inc., 2011Description: xx, 252 páginas : ilustraciones, gráficas ; 24 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781605098661Subject(s): Mercadeo verde | Planeación de mercadeo -- Aspectos ambientales | Estrategias de mercadeo -- Aspectos ambientales | Productos ecológicos | Desarrollo sostenible | Responsabilidad social de los negociosDDC classification: 658.802 Online resources: Recurso digitalItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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Incluye índice.
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The 20 New Rules of Green Marketing ; 1. Green is now mainstream ; 2. We are all green consumers ; 3. The new green marketing paradigm ; 4. Designing greener products: A life-cycle approach ; 5. Innovate for sustainability ; 6. Communicating sustainability with impact ; 7. Establishing credibility and avoiding greenwash ; 8. Partnering for success ; 9. Two sustainability leaders that superbly addressthe new rules ; 10. Conclusion.
The New Rules of Green Marketing captura lo mejor de los dos libros innovadores anteriores de Ottman sobre marketing verde y lo ubica en un contexto del siglo XXI. Centrándose en una nueva generación de vendedores que probablemente crecieron con una apreciación por la sostenibilidad, proporciona en un lugar estrategias esenciales, herramientas e inspiración para conectarse de manera efectiva con los consumidores convencionales.
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