Local cover image
Local cover image

The new rules of green marketing : strategies, tools, and inspiration for sustainable branding / Jacquelyn A. Ottman.

By: Ottman, Jacquelyn A [autor.]Material type: TextTextLanguage: English Publisher: Reino Unido ; San Francisco, California : Greenleaf Pusbishing ; BK - Berrett Koehler Publishing, Inc., 2011Description: xx, 252 páginas : ilustraciones, gráficas ; 24 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781605098661Subject(s): Mercadeo verde | Planeación de mercadeo -- Aspectos ambientales | Estrategias de mercadeo -- Aspectos ambientales | Productos ecológicos | Desarrollo sostenible | Responsabilidad social de los negociosDDC classification: 658.802 Online resources: Recurso digital
Contents:
Recurso disponible en la base de datos Ebsco .
The 20 New Rules of Green Marketing ; 1. Green is now mainstream ; 2. We are all green consumers ; 3. The new green marketing paradigm ; 4. Designing greener products: A life-cycle approach ; 5. Innovate for sustainability ; 6. Communicating sustainability with impact ; 7. Establishing credibility and avoiding greenwash ; 8. Partnering for success ; 9. Two sustainability leaders that superbly addressthe new rules ; 10. Conclusion.
Abstract: The New Rules of Green Marketing captura lo mejor de los dos libros innovadores anteriores de Ottman sobre marketing verde y lo ubica en un contexto del siglo XXI. Centrándose en una nueva generación de vendedores que probablemente crecieron con una apreciación por la sostenibilidad, proporciona en un lugar estrategias esenciales, herramientas e inspiración para conectarse de manera efectiva con los consumidores convencionales.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Reserva Reserva Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
Reserva 658.802 / OT91n 2011 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 7101028636
Total holds: 0

Incluye índice.

Recurso disponible en la base de datos Ebsco .

The 20 New Rules of Green Marketing ; 1. Green is now mainstream ; 2. We are all green consumers ; 3. The new green marketing paradigm ; 4. Designing greener products: A life-cycle approach ; 5. Innovate for sustainability ; 6. Communicating sustainability with impact ; 7. Establishing credibility and avoiding greenwash ; 8. Partnering for success ; 9. Two sustainability leaders that superbly addressthe new rules ; 10. Conclusion.

The New Rules of Green Marketing captura lo mejor de los dos libros innovadores anteriores de Ottman sobre marketing verde y lo ubica en un contexto del siglo XXI. Centrándose en una nueva generación de vendedores que probablemente crecieron con una apreciación por la sostenibilidad, proporciona en un lugar estrategias esenciales, herramientas e inspiración para conectarse de manera efectiva con los consumidores convencionales.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola