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Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller y Vanitha Swaminathan

By: Keller, Kevin Lane, 1956-.
Contributor(s): Swaminathan, Vanitha.
Material type: TextTextPublisher: Harlow, Inglaterra : Pearson, 2020Edition: 5th edition : edition global.Description: 621 páginas : ilustraciones, gráficas, fotografías ; 26 cm.ISBN: 9781292314969.Subject(s): Productos de marca registrada -- Administración | Productos nuevos | Marca de nuevos productos | Posicionamiento de marcas | Estrategias de mercadeoDDC classification: 658.827
Contents:
Part I. Opening perspectives ; Chapter 1. Brands and Brand Management ; Part II. Developing a brand strategy ; Chapter 2. Customer-Based Brand Equity and Brand Positioning ; Chapter 3. Brand Resonance and Brand Value Chain ; Part III. Designing and implementing brand marketing programs ; Chapter 4. Choosing Brand Elements to Build Brand Equity ; Chapter 5. Designing Marketing Programs to Build Brand Equity ; Chapter 6. Integrating Marketing Communications to Build Brand Equity ; Chapter 7. Branding in the Digital Era ; Chapter 8. Leveraging Secondary Brand Associations to Build Brand Equity ; Part IV. Growing and sustaining brand equity ; Chapter 9. Developing a Brand Equity Measurement and Management System ; Chapter 10. Measuring Sources of Brand Equity: Capturing Customer Mind-Set ; Chapter 11. Measuring Outcomes of Brand Equity: Capturing Market Performance ; Part V. Growing and sustaining brand equity ; Chapter 12. Designing and Implementing Brand Architecture Strategies ; Chapter 13. Introducing and Naming New Products and Brand Extensions ; Chapter 14. Managing Brands Over Time ; Chapter 15. Managing Brands Over Geographic Boundaries and Market Segments ; Part VI. Closing perspectives ; Chapter 16. Closing Observations.
Abstract: Gestión estratégica de la marca: Construir, medir y gestionar el valor de la marca analiza la marca desde la perspectiva del consumidor y proporciona un marco que identifica, define y mide el valor de la marca. Utilizando información de académicos y profesionales de la industria, el texto se basa en ejemplos ilustrativos y estudios de casos de marcas comercializadas en los EE. UU. Y en todo el mundo. La nueva coautora y galardonada académica Vanitha Swaminathan, se une a Kevin Lane Keller en esta emocionante y nueva 5ta edición . Esta edición también presenta un mayor enfoque en la marca digital, por lo que los estudiantes son conscientes de las nuevas y emocionantes oportunidades y los enormes desafíos que las marcas deben enfrentar para conectarse con los consumidores de hoy.
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Novedades
General 658.827 / K29s 2020 (Browse shelf) Ej.1 Available 7101027987
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Incluye índice

Part I. Opening perspectives ; Chapter 1. Brands and Brand Management ; Part II. Developing a brand strategy ; Chapter 2. Customer-Based Brand Equity and Brand Positioning ; Chapter 3. Brand Resonance and Brand Value Chain ; Part III. Designing and implementing brand marketing programs ; Chapter 4. Choosing Brand Elements to Build Brand Equity ; Chapter 5. Designing Marketing Programs to Build Brand Equity ; Chapter 6. Integrating Marketing Communications to Build Brand Equity ; Chapter 7. Branding in the Digital Era ; Chapter 8. Leveraging Secondary Brand Associations to Build Brand Equity ; Part IV. Growing and sustaining brand equity ; Chapter 9. Developing a Brand Equity Measurement and Management System ; Chapter 10. Measuring Sources of Brand Equity: Capturing Customer Mind-Set ; Chapter 11. Measuring Outcomes of Brand Equity: Capturing Market Performance ; Part V. Growing and sustaining brand equity ; Chapter 12. Designing and Implementing Brand Architecture Strategies ; Chapter 13. Introducing and Naming New Products and Brand Extensions ; Chapter 14. Managing Brands Over Time ; Chapter 15. Managing Brands Over Geographic Boundaries and Market Segments ; Part VI. Closing perspectives ; Chapter 16. Closing Observations.

Gestión estratégica de la marca: Construir, medir y gestionar el valor de la marca analiza la marca desde la perspectiva del consumidor y proporciona un marco que identifica, define y mide el valor de la marca. Utilizando información de académicos y profesionales de la industria, el texto se basa en ejemplos ilustrativos y estudios de casos de marcas comercializadas en los EE. UU. Y en todo el mundo. La nueva coautora y galardonada académica Vanitha Swaminathan, se une a Kevin Lane Keller en esta emocionante y nueva 5ta edición . Esta edición también presenta un mayor enfoque en la marca digital, por lo que los estudiantes son conscientes de las nuevas y emocionantes oportunidades y los enormes desafíos que las marcas deben enfrentar para conectarse con los consumidores de hoy.

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