Professional communication skills / editores Jessica L. Ford, Kristin Stimpson y John A. Daly .
Material type: TextLanguage: English Series: : Always learningPublisher: Boston, Massachusetts : Pearson, 2015Edition: Seventh. editionDescription: xxxviii, 573 páginas : ilustraciones, fotografías ; 26 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781323009444Subject(s): Comunicación -- Enseñanza | Comunicación oral | Hablar en público | Expresión corporal | Habilidades administrativasDDC classification: 302.224Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 302.224 / P964p 2015 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101027651 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 2, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
302.2 / V217p El poder de la conversación social / | 302.22 / S972m El método Obama : las 100 claves comunicativas del hombre que ha revolucionado el mundo / | 302.224 / C728c 2000 Comunicación eficaz / | 302.224 / P964p 2015 Professional communication skills / | 302.2242 / O164c Comunicación oral argumentativa : estrategias didácticas / | 302.23 / A188c 2019 Cómo no fracasar en el mundo digital : consejos irresponsables de Actualidad Panamericana / | 302.23 / A774s Sistemas de comunicación y enseñanza / |
Incluye índice.
Part 1. Introduction to professional communication ; Chapter 1. Foundations of communication ; Chapter 2. Working in teams ; Chapter 3. So what´s stopping you? ; Chapter 4. Communication ethics ; Chapter 5. Listening ; Chapter 6. Audience analysis ; Chapter 7. Tecnologically mediated communication ; Chapter 8. Sources for your presentation ; Part 2. Preparing and delivering public presentations ; Chapter 9. Speaking to inform ; Chapter 10. Organizing a successful presentation ; Chapter 11. Creating and using visual aids ; Chapter 12. Delivery: bringing your words - and your audience to life ; Chapter 13. Speaking to persuade ; Chapter 14. Supporting your claims ; Chapter 15. Professional argumentation ; Chapter 16. The art of impromptu speaking ; Chapter 17. Delivering an elevator speech ; Chapter 18. Special occasion speaches ; Chapter 19. Communication metters: managing your professional reputation. .
Los objetivos principales de este curso son hacer que usted sea un comunicador profesional más efectivo, un pensador analítico y un oyente crítico. A lo largo de la sesión, estudiará las teorías y los principios de la comunicación efectiva, practicará la aplicación de estos principios en una variedad de tareas y criticará las actuaciones de otros oradores.
There are no comments on this title.