Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business / Jay Conrad Levinson, Jeannie Levinson, Amy Levinson.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Boston, New York : Houghton Mifflin Company, 2007Edition: Fourth. edition / actualizada y ampliadaDescription: xii, 368 páginas ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780618785919Subject(s): Estrategias de mercadeo | Pequeñas y medianas empresas | Comercialización -- Estrategias y técnicas | Planeación de mercadeo -- Estrategias y técnicas | Publicidad -- Estrategias y técnicas | Adm_Mercadeo | Adm_Mercadeo_Dirección estratégica de mercadeoDDC classification: 658.802 Online resources: Recurso digitalItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.802 / L665g 2007 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101026986 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.802 / L333m MARKSTRAT 3 : simulación para la mercadotecnica estratégica / | 658.802 / L457t 2014 Tips efectivos para sus planes de mercadotecnia / | 658.802 / L573 2003 Marketing ROI : the path to campaign, customer, and corporate profitability / | 658.802 / L665g 2007 Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business / | 658.802 / L666m 2008 Marketing myopia / | 658.802 / L728m 2004 Marketing engineering : computer-assisted marketing analysis and planning / | 658.802 / L728p 2017 Principles of marketing engineering and analytics / |
Incluye índice.
Disponible en Ebsco Ebooks .
Part I. The guerrilla approach ; 1. What is guerrilla marketing today? ; 2. The need for guerrilla marketing ; 3. The sixteen monumental secrets of guerrilla marketing ; 4. Developing a guerrilla marketing plan ; 5. Developing truly creative marketing ; 6. Selecting the most lethal marketing methods ; 7. Secrets of saving marketing money ; 8. Research : the starting point of a guerrilla marketing campaign ; Part II. Minimedia marketing ; 9. Truths about minimedia marketing ; Part III. Maximedia marketing ; 10. Guerrilla-style maximedia marketing ; Part IV. New-media marketing ; 11. E-media marketing ; 12. Info-media marketing ; 13. Human-media marketing ; 14. Nonmedia marketing ; Part V. The nature of the guerrilla ; 15. Guerrilla company attributes ; 16. Guerrilla company attitudes ; 17. Guerrilla marketing psychology ; The 200 weapons of guerrilla marketing ; Acknowledgements ; Informational arsenal for guerrillas.
En esta cuarta edición completamente actualizada y ampliada, Levinson ofrece un nuevo arsenal de armamento para el éxito de pequeñas empresas que incluye * estrategias para mercadear en Internet (explicando cuándo y cómo usarlo) * consejos para usar nuevas tecnologías, como podcasting y programas de mercadeo automatizado * para identificar prospectos y cultivar negocios de repetición y referencia * lecciones de administración en la era del teletrabajo y empleados independientes Guerrilla Marketing es la biblia de marketing para emprendedores, y el libro que todo propietario de una pequeña empresa debería tener en su estante.
There are no comments on this title.