Onward : how Starbucks fought for its life without losing its soul / Howard Schultz, Joanne Gordon.
Material type: TextLanguage: English Publisher: New York : Rodale, 2011Description: xv, 350 páginas : fotografías ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781605292885Subject(s): Starbucks Coffee Company -- Estados Unidos | Industria del café -- Administración -- Estados Unidos | Gerencia estratégica -- Aspectos económicos | Cambio organizacional | Liderazgo empresarial | Efectividad organizacionalDDC classification: 658.18Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.18 / S387o 2011 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101026937 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.18 / M829e Las empresas multinacionales / | 658.18 / R436e La empresa multinacional / | 658.18 / R637r 2008 Redes empresariales : alianzas productivas colaborar para competir / | 658.18 / S387o 2011 Onward : how Starbucks fought for its life without losing its soul / | 658.18 / V541o Las operaciones de las empresas multinacionales americanas en los países menos desarrollados y su papel en el comercio y el desarrollo / | 658.18 / V658n Las naciones o mercados emergentes del CIVETS / | 658.18 / V658n Las naciones o mercados emergentes del CIVETS / |
Incluye índice.
Part 1. Love ; Chapter 1. A beverage of truth ; Chapter 2. A love story ; Chapter 3. Surfacing ; Chapter 4. Nothing is confidential ; Chapter 5. Magic ; Chapter 6. Loyalty ; Chapter 7. Believe ; Part 2. Confidence ; Chapter 8. A resorvoir of trust ; Chapter 9. A new way to see ; Chapter 10. Playing to win ; Chapter 11. Elevating the core ; Chapter 12. Get in the mud ; Chapter 13. A reason to exist ; Chapter 14. Benevolence ; Chapter 15. Beyond the status quo ; Chapter 16. Bold moves ; Part 3. Pain ; Chapter 17. Whirlwind ; Chapter 18. A lethal combination ; Chapter 19. Reverence ; Chapter 20. No silver bullets ; Chapter 21. I know this to be true ; Part 4. Hope ; Chapter 22. Truth in crisis ; Chapter 23. A galvanizing moment ; Chapter 24. Nimble ; Chapter 25. Plan B ; Chapter 26. Stay the course ; Part 5. Courage ; Chapter 27. Innovate ; Chapter 28. Conviction ; Chapter 29. Connecting dots ; Chapter 30. Balance ; Chapter 31. Conscience ; Chapter 32. Winning ; Chapter 33. Ni Hao. .
En 2008, Howard Schultz, tomó la decisión sin precedentes de regresar como CEO ocho años después de que dejó la supervisión diaria de la compañía y se convirtió en presidente. Preocupado porque Starbucks había perdido su rumbo, Schultz estaba decidido a ayudar a recuperar sus valores fundamentales y restaurar no solo su salud financiera, sino también su alma. En Onward, comparte la extraordinaria historia de su regreso y la transformación en curso de la compañía bajo su liderazgo, revelando cómo durante uno de los tiempos económicos más tumultuosos de la historia, Starbucks logró nuevamente la rentabilidad y la sostenibilidad sin sacrificar a la humanidad.
There are no comments on this title.