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Marketing communications : principles and practice / Philip J. Kitchen.

By: Kitchen, Philip J [autor.]Material type: TextTextLanguage: English Publisher: Londres : Thomson, 2006Description: ix, 534 páginas : ilustraciones ; 24 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781861521965Subject(s): Comunicación en mercadeo -- Investigaciones | Comunicación organizacional -- Investigaciones | Relaciones con los clientes -- Investigaciones | Planeación de mercadeo -- Investigaciones | Administración de mercadeo -- Investigaciones | MDM_Ciclo II | MDM_Ciclo II_Gestión del ClienteDDC classification: 658.812
Contents:
1. Introduction and Overview of Marketing Communications ; 2. The Role and Function of Marketing Communications in Organisations ; 3. The Evolution of Marketing and Marketing Communications - Principles and Practice ; 4. Planning the Marketing Communications Process - Managerial Paradigm ; 5. The Need for Analysis as Part of the Planning and Implementation Process ; 6. Marketing Communications - Organisational Context ; 7. The Drive for Integrated Marketing Communications ; 8. Audience and Environment: Measurement and Media ; 9. The Communications Process and the Semiotic Boundary ; 10. CIP/Hem Models of Information Processing ; 11. The Elaboration Likelihood Model of Persuasive Communication ; 12. Adoption and Diffusion Processes ; 13. Environmental Issues in Marketing Communications ; 14. Marketing Communications Renaissance - A Time for Perfection ; 15. Marketing Communications Activities ; 16. Advertising ; 17. Sales Promotion ; 18. Direct Marketing ; 19. Personal Selling - Management and Organisation ; 20. Marketing Public Relations ; 21. Sponsorship ; 22. Internet (International Context) ; 23. Relationship Marketing ; 24. The Relationship Among Advertisers, Agencies Media and Target Audiences ; 25. The Argument for Advertising Agency Remuneration ; 26. Measuring the Success Rate: Evaluating the Marketing Communications Process and Marcom Programmes ; 27. Developing a Research Framework: Hints and Guides for Dissertations ; 28. Role and Function - Principles and Practice Revisited.
Review: El libro se basa en las opiniones, puntos de vista, experiencias y comprensión de un gran número de autores / colaboradores, que son expertos reconocidos en sus respectivos dominios. Marketing Communications explora un área de diversidad emocionante y crecimiento significativo, especialmente a medida que se desarrolla el siglo XXI. Este es un libro completo, con una excelente cobertura de todas las áreas funcionales clave, desde publicidad hasta marketing directo, desde relaciones públicas de marketing hasta Internet. Pero también contiene capítulos teóricos clave, desde el procesamiento de la información hasta la probabilidad de elaboración, desde el análisis de la audiencia hasta la medición de la tasa de éxito.
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General 658.812 / K622m 2006 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available (Sin restricciones) 7101026417
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Incluye bibliografía e índice.

1. Introduction and Overview of Marketing Communications ; 2. The Role and Function of Marketing Communications in Organisations ; 3. The Evolution of Marketing and Marketing Communications - Principles and Practice ; 4. Planning the Marketing Communications Process - Managerial Paradigm ; 5. The Need for Analysis as Part of the Planning and Implementation Process ; 6. Marketing Communications - Organisational Context ; 7. The Drive for Integrated Marketing Communications ; 8. Audience and Environment: Measurement and Media ; 9. The Communications Process and the Semiotic Boundary ; 10. CIP/Hem Models of Information Processing ; 11. The Elaboration Likelihood Model of Persuasive Communication ; 12. Adoption and Diffusion Processes ; 13. Environmental Issues in Marketing Communications ; 14. Marketing Communications Renaissance - A Time for Perfection ; 15. Marketing Communications Activities ; 16. Advertising ; 17. Sales Promotion ; 18. Direct Marketing ; 19. Personal Selling - Management and Organisation ; 20. Marketing Public Relations ; 21. Sponsorship ; 22. Internet (International Context) ; 23. Relationship Marketing ; 24. The Relationship Among Advertisers, Agencies Media and Target Audiences ; 25. The Argument for Advertising Agency Remuneration ; 26. Measuring the Success Rate: Evaluating the Marketing Communications Process and Marcom Programmes ; 27. Developing a Research Framework: Hints and Guides for Dissertations ; 28. Role and Function - Principles and Practice Revisited.

El libro se basa en las opiniones, puntos de vista, experiencias y comprensión de un gran número de autores / colaboradores, que son expertos reconocidos en sus respectivos dominios. Marketing Communications explora un área de diversidad emocionante y crecimiento significativo, especialmente a medida que se desarrolla el siglo XXI. Este es un libro completo, con una excelente cobertura de todas las áreas funcionales clave, desde publicidad hasta marketing directo, desde relaciones públicas de marketing hasta Internet. Pero también contiene capítulos teóricos clave, desde el procesamiento de la información hasta la probabilidad de elaboración, desde el análisis de la audiencia hasta la medición de la tasa de éxito.

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