Local cover image
Local cover image

The new edge in knowledge : how knowledge management is changing the way we do business / Carla O'Dell, Cindy Hubert

By: O'Dell, Carla S, 1950-Contributor(s): Hubert, CindyMaterial type: TextTextLanguage: inglés Publication details: Hoboken, New Jersey : Wiley, 2011. Description: xx, 236 páginas : ilustraciones ; 24 cmISBN: 9780470917398Subject(s): Gestión del conocimiento | Administración del conocimiento | Teoría del conocimiento en las organizaciones | Aprendizaje organizacional | Capital intelectualDDC classification: 658.4038
Contents:
Puede consultar el libro en los computadores portátiles Dell 230, 239, 240, MAC 219, 220 y Ipad 303
Chapter 1. Positioning knowledge management for the future ; Chapter 2. A call to action ; Chapter 3. Knowledge managemnt strategy and business case ; Chapter 4. Seleting and designing knowledge management approaches ; Chapter 5. Proven knowledge management approaches ; Chapter 6. Emerging knowledge management approaches ; Chapter 7. Working social networking ; Chapter 8. Governance, roles, and funding ; chapter 9. Building a knowledge sharing culture ; Chapter 10. Measuring the impact of knowledge management ; Chapter 11. Make best practices your practices ; Appendix. Case studies
Review: Las mejores ideas y acciones en el dinámico campo de la colaboración y la gestión del conocimiento. The New Edge in Knowledge captura las prácticas más innovadoras para garantizar que las organizaciones tengan el conocimiento que necesitan en el futuro y, lo que es más importante, la capacidad de conectar los puntos y utilizar el conocimiento para tener éxito en la actualidad.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.4038 / O232n 2011 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 7101025996
Total holds: 0

Incluye índice

Puede consultar el libro en los computadores portátiles Dell 230, 239, 240, MAC 219, 220 y Ipad 303

Chapter 1. Positioning knowledge management for the future ; Chapter 2. A call to action ; Chapter 3. Knowledge managemnt strategy and business case ; Chapter 4. Seleting and designing knowledge management approaches ; Chapter 5. Proven knowledge management approaches ; Chapter 6. Emerging knowledge management approaches ; Chapter 7. Working social networking ; Chapter 8. Governance, roles, and funding ; chapter 9. Building a knowledge sharing culture ; Chapter 10. Measuring the impact of knowledge management ; Chapter 11. Make best practices your practices ; Appendix. Case studies

Las mejores ideas y acciones en el dinámico campo de la colaboración y la gestión del conocimiento. The New Edge in Knowledge captura las prácticas más innovadoras para garantizar que las organizaciones tengan el conocimiento que necesitan en el futuro y, lo que es más importante, la capacidad de conectar los puntos y utilizar el conocimiento para tener éxito en la actualidad.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola