The new edge in knowledge : how knowledge management is changing the way we do business / Carla O'Dell, Cindy Hubert
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Biblioteca CESA
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General | 658.4038 / O232n 2011 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101025996 |
Incluye índice
Puede consultar el libro en los computadores portátiles Dell 230, 239, 240, MAC 219, 220 y Ipad 303
Chapter 1. Positioning knowledge management for the future ; Chapter 2. A call to action ; Chapter 3. Knowledge managemnt strategy and business case ; Chapter 4. Seleting and designing knowledge management approaches ; Chapter 5. Proven knowledge management approaches ; Chapter 6. Emerging knowledge management approaches ; Chapter 7. Working social networking ; Chapter 8. Governance, roles, and funding ; chapter 9. Building a knowledge sharing culture ; Chapter 10. Measuring the impact of knowledge management ; Chapter 11. Make best practices your practices ; Appendix. Case studies
Las mejores ideas y acciones en el dinámico campo de la colaboración y la gestión del conocimiento. The New Edge in Knowledge captura las prácticas más innovadoras para garantizar que las organizaciones tengan el conocimiento que necesitan en el futuro y, lo que es más importante, la capacidad de conectar los puntos y utilizar el conocimiento para tener éxito en la actualidad.
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