Local cover image
Local cover image

Marketing analytics : strategic models and metrics / Stephan Sorger.

By: Sorger, Stephan [autor.]Material type: TextTextLanguage: English Publisher: [San Bernadino, California] : Admiral Press, 2013Edition: First. editionDescription: x, 488 páginas : ilustraciones, gráficasContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781481900300Subject(s): Análisis de mercadeo -- Medición | Administración de mercadeo -- Métodos estadísticos | Mercadeo -- Modelos matemáticos | Estrategias de mercadeo -- Medición | Segmentación del mercado -- Modelos matemáticosDDC classification: 658.802 /
Contents:
Chapter 1. Introduction ; Introduction to marketing analytics ; Introduction to models ; Introduction to metrics ; Chapter 2. Market insight ; Market terminology ; Market data sources ; Market sizing ; Pestle Market analysis ; Porter five forces analysis ; Chapter 3. Market segmentation ; Segmentation ; Targeting ; Positioning ; Chapter 4. Competitive analysis ; Competitive information ; Competitive analysis ; Competitive actions ; Chapter 5. Business strategy ; Strategy scenarios ; Strategy decision models ; Strategy metrics ; Chapter 6. Business operations ; Forecasting ; Predictive analytics ; Data minig ; Balanced scorecard ; Critical success factors. .
Review: Marketing Analytics: Strategic Models and Metrics ofrece a los estudiantes de marketing y profesionales una guía práctica para los modelos de decisión estratégica y las métricas de marketing. Las herramientas descritas en el libro ayudarán a los especialistas en marketing a tomar decisiones inteligentes para generar ingresos y resultados en sus organizaciones. El libro contiene una gran cantidad de información sobre análisis de marketing: Casi 500 páginas de texto, que cubren una amplia variedad de modelos de decisión y métricas. Casi 400 figuras, incluidos diagramas, tablas y gráficos.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.802 / S713m 2013 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available (Sin restricciones) 7101025410
Total holds: 0

Incluye índice y referencias bibliografía.

Chapter 1. Introduction ; Introduction to marketing analytics ; Introduction to models ; Introduction to metrics ; Chapter 2. Market insight ; Market terminology ; Market data sources ; Market sizing ; Pestle Market analysis ; Porter five forces analysis ; Chapter 3. Market segmentation ; Segmentation ; Targeting ; Positioning ; Chapter 4. Competitive analysis ; Competitive information ; Competitive analysis ; Competitive actions ; Chapter 5. Business strategy ; Strategy scenarios ; Strategy decision models ; Strategy metrics ; Chapter 6. Business operations ; Forecasting ; Predictive analytics ; Data minig ; Balanced scorecard ; Critical success factors. .

Marketing Analytics: Strategic Models and Metrics ofrece a los estudiantes de marketing y profesionales una guía práctica para los modelos de decisión estratégica y las métricas de marketing. Las herramientas descritas en el libro ayudarán a los especialistas en marketing a tomar decisiones inteligentes para generar ingresos y resultados en sus organizaciones. El libro contiene una gran cantidad de información sobre análisis de marketing: Casi 500 páginas de texto, que cubren una amplia variedad de modelos de decisión y métricas. Casi 400 figuras, incluidos diagramas, tablas y gráficos.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola