Teaching English to second language learners in academic contexts : reading, writing, listening, speaking / Jonathan M. Newton, Dana Ferris, Christine C.M. Goh...[y otros] .
Material type: TextLanguage: English Publisher: New York : Routledge, 2018Description: xvi, 286 páginas : ilustraciones ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781138647602Subject(s): Formación de docentes -- Estudio y enseñanza | Estudiantes -- Estudio y enseñanza | Escritura -- Estudio y enseñanza | Redacción de escritos técnicos -- Estudio y enseñanza | Arte de escribir -- Estudio y enseñanza | Comunicación escrita -- Estudio y enseñanzaDDC classification: 371.102 /Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 371.102 / T253t 2018 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101025404 |
Incluye índice y referencias bibliográficas.
Section 1. Introduction to reading ; 2. How reading comprehension works ; 3. Building an effective reading curriculum: guiding principles ; 4. Reading: instructional activities and assessment options ; Section 2. Introduction to writing ; 5. Writing in a second language ; 6. Building a writing curriculum and developing strategic writers ; 7. Writing: instructional activities, feedback, and assessment options ; Section 3. Introduction to listening ; 8. How listening comprehension works ; 9. Building a listening curriculum ; 10. Listening: instructional activities and assessment options ; Section 4. Introduction to speaking ; 11. What's so special about speaking? ; 12. Building an effective speaking curriculum: guiding principles ; 13. Speaking: instructional activities and assessment options ; 14. Language skill development and eap: a reflection on seven key themes.
El presento texto proporciona el conocimiento fundamental que los maestros de ESL y EFL necesitan para enseñar las cuatro habilidades lingüísticas. Escrito por expertos de renombre internacional en el campo, explican por qué la enseñanza basada en las habilidades es el corazón de la instrucción efectiva en contextos de inglés con fines académicos (EAP). Cada una de las cuatro secciones principales del libro ayuda a los lectores a comprender cómo funcionan las habilidades del cómo escribir, escuchar y hablar, adicionalmente explica qué debe decir la investigación sobre el desempeño exitoso de las habilidades.
There are no comments on this title.