Normal view MARC view ISBD view

Perennial seller : the art of making and marketing work that lasts / Ryan Holiday

By: Holiday, Ryan, 1987-.
Material type: TextTextPublisher: New York : Portfolio/Penguin, 2017Edition: 1st. edition.Description: 248 páginas ; 22 cm.ISBN: 9780143109013.Subject(s): Vendedores y arte de vender | Estrategias de ventas | Promoción de ventas | Técnicas de ventas | Creatividad e innovación | Habilidades administrativasDDC classification: 658.85 /
Contents:
Part I. The creative process: from the mindset to the making to the magic ; Part II. Positioning: from polishing to perfecting to packaging ; Part III. Marketing: from courting to coverage, pushing to promotion ; Part IV. Platform: from fans to friends and a full-fledged career ; Conclusion: what's luck got to do with it?
Review: El autor y comercializador más vendido Ryan Holiday llama a tales obras y artistas vendedores perennes. ¿Cómo soportan y prosperan mientras la mayoría de los libros, películas, canciones, videojuegos, y las piezas de arte desaparecen rápidamente después del éxito inicial? ¿Cómo podemos crear y comercializar trabajos creativos que logren la longevidad? Holiday explora este misterio al aprovechar su amplia experiencia trabajando con empresas y creadores como Google, American Apparel y el autor John Grisham, así como sus entrevistas con las mentes detrás de algunos de los vendedores perennes más grandes de nuestro tiempo.
List(s) this item appears in: Liderazgo
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros Libros Biblioteca CESA

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.85 / H732p 2017 (Browse shelf) Ej.1 Available (Sin restricciones) 7101025285
Total holds: 0

Incluye índice

Part I. The creative process: from the mindset to the making to the magic ; Part II. Positioning: from polishing to perfecting to packaging ; Part III. Marketing: from courting to coverage, pushing to promotion ; Part IV. Platform: from fans to friends and a full-fledged career ; Conclusion: what's luck got to do with it?

El autor y comercializador más vendido Ryan Holiday llama a tales obras y artistas vendedores perennes. ¿Cómo soportan y prosperan mientras la mayoría de los libros, películas, canciones, videojuegos, y las piezas de arte desaparecen rápidamente después del éxito inicial? ¿Cómo podemos crear y comercializar trabajos creativos que logren la longevidad? Holiday explora este misterio al aprovechar su amplia experiencia trabajando con empresas y creadores como Google, American Apparel y el autor John Grisham, así como sus entrevistas con las mentes detrás de algunos de los vendedores perennes más grandes de nuestro tiempo.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer