Local cover image
Local cover image

MKTG / Charles W. Lamb, Joseph F. Hair. Jr., Carl McDaniel.

By: Lamb, Charles W [autor.]Contributor(s): Hair, Jr, Joseph F | Mcdaniel, CarlMaterial type: TextTextLanguage: English Publisher: Boston, MA : Cengage Learning, 2018Edition: Undécima ediciónDescription: viii, 391, 40 páginas sin numerar : ilustraciones, gráficas, fotografías + 1 folleto acceso digitalContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781337116800Other title: MKTG 11 : principles of marketingSubject(s): Administración de mercadeo | Análisis de mercadeo | Investigación de mercadeo | Segmentación de mercados | Redes sociales y mercadeo | Canales de comercialización | Planificación estratégicaDDC classification: 658.834 /
Contents:
Part I: The world of marketing ; 1. An overview of marketing ; 2. strategic planning for competitive advantage ; 3. Ethics and social responsibility ; 4. The marketing environment ; 5. Developing a global vision ; Part II: Analyzing marketing opportunities ; 6. Consumer decision making ; 7. Business marketing ; 8. Segmenting and targeting markets ; 9. Marketing research ; Part III: Product decisions ; 10. Product concepts ; 11. Developing and managing products ; 12.Services and nonprofit organization marketing ; Part IV: Distribution decisions ; 13. Supply chain management and marketing channels ; 14. Retailing ; Part V: Promotion and communication strategies ; 15. Marketing communications ; 16. Advertising, public relations, and sales promotion ; 17. Personal selling and sales management ; 18. Social media and marketing ; Part VI: Pricing decisions ; 19. Pricing concepts.
Review: MKTG, undécima edición presenta una nueva línea de prensa 4ltr: la cual esta creada a través de una profunda investigación de los retos de los estudiantes y de los flujos de trabajo, tanto en términos generales y en Principios de Marketing. Este libro trae como suplemento MKTG en línea que permite a los estudiantes estudiar cómo y cuando quieran. Cada uno de sus capítulos ofrecen la oportunidad de ver las amplias introducciones a los conceptos y temas específicos que se describen con más detalle en el texto. MKTG con MKTG línea involucra a los estudiantes de todas las generaciones y estilos de aprendizaje a que se integren perfectamente a los Principios de Marketing del curso.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Reserva Reserva Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
Reserva 658.834 / L218m4 2018 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 7101025068
Total holds: 0

Incluye índice.

Anx.1 : Folleto con acceso digital de la obra.

Part I: The world of marketing ; 1. An overview of marketing ; 2. strategic planning for competitive advantage ; 3. Ethics and social responsibility ; 4. The marketing environment ; 5. Developing a global vision ; Part II: Analyzing marketing opportunities ; 6. Consumer decision making ; 7. Business marketing ; 8. Segmenting and targeting markets ; 9. Marketing research ; Part III: Product decisions ; 10. Product concepts ; 11. Developing and managing products ; 12.Services and nonprofit organization marketing ; Part IV: Distribution decisions ; 13. Supply chain management and marketing channels ; 14. Retailing ; Part V: Promotion and communication strategies ; 15. Marketing communications ; 16. Advertising, public relations, and sales promotion ; 17. Personal selling and sales management ; 18. Social media and marketing ; Part VI: Pricing decisions ; 19. Pricing concepts.

MKTG, undécima edición presenta una nueva línea de prensa 4ltr: la cual esta creada a través de una profunda investigación de los retos de los estudiantes y de los flujos de trabajo, tanto en términos generales y en Principios de Marketing. Este libro trae como suplemento MKTG en línea que permite a los estudiantes estudiar cómo y cuando quieran. Cada uno de sus capítulos ofrecen la oportunidad de ver las amplias introducciones a los conceptos y temas específicos que se describen con más detalle en el texto. MKTG con MKTG línea involucra a los estudiantes de todas las generaciones y estilos de aprendizaje a que se integren perfectamente a los Principios de Marketing del curso.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Hola