Powerhouse : the untold story of Hollywood's creative artists agency / James Andrew Miller.
Material type: TextLanguage: English Publisher: New York : Custom House, an imprint of William Morrow, 2016Edition: 1th. editionDescription: xxxv, 707 páginas : fotografíasContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780062441386Other title: Power house CAA : the untold story of Hollywood's Creative Artists AgencySubject(s): Agencias comerciales -- Estados Unidos | Artes escénicas -- Historia -- Siglo XX -- Estados Unidos | Artistas -- Estados Unidos -- TeatroDDC classification: 792.028Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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General | 792.028 / M647p 2016 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available (Sin restricciones) | 7101024565 |
Act one ; 1. Rebels: 1974-1979 ; 2. New York-London-Rome: 1980-1985 ; 3. Gyokai wo Shihaisuru: 1986-1988 ; 4."Katy, bar the door!": 1989-1994 ; Act two ; 5. The Prince of Denmark: January 1, 1995-August 15, 1995 ; 6. Partial Sid: August 16, 1995-2001 ; 7. Bar hopping: 2002-2009 ; Act three ; 8. Cool summers: 2010-2016.
"Una historia oral por el co-autor de mayor venta en el presente texto el cual tiene toda la diversión, donde narra el papel revolucionario de la vanguardia agencia de talentos de Hollywood a través de las historias de su influencia sobre las principales empresas de cine, televisión, deportes, música y negocios en todo el pasado medio siglo, "- novelista.
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