Global business today / Charles W.L. Hill, Thomas McKaig ; colaborador Tim Richardson.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Ontario McGraw-Hill Ryerson, 2015Edition: Fourth / edition CanadianDescription: xvii, 545 páginas : ilustraciones, mapas, gráficas, fotografíasContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9781259024986Subject(s): Administración de comercio internacional | Inversiones extranjeras | Empresas internacionales -- Administración | Comercio internacional | Mercado de capitalesDDC classification: 658.049Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reserva |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
Reserva | 658.049 / H645g3 2015 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101024389 | ||
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.049 / H645g3 2015 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.2 | Available | 7101024390 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: Reserva Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.049 / C383f 2013 A Framework For International Business / | 658.049 / H645 2022 Global business today / | 658.049 / H645g2 2016 Global Business Today / | 658.049 / H645g3 2015 Global business today / | 658.049 / H645i International Business : Managing globalization / | 658.049 / H645n Negocios internacionales : competencia en el mercado global / | 658.049 / H689i International management : culture, strategy, and behavior / |
Incluye índice y glosario.
Part one. Globalization ; Chapter 1. Globalization ; Part two. Country differences ; Chapter 2. Country differences in political economy ; Chapter 3. The cultural environment ; Chapter 4. Ethics in international business ; Part Three. Cross-border trade and investment ; Chapter 5. International trade theories ; Chapter 6. The political economy of international trade ; Chapter 7. Foreign direct investment ; Chapter 8. Regional economic integration ; Part Four. Global money system ; Chapter 9. The foreign exchange market ; Chapter 10. The globay monetary system ; Part five. Competing in a global marketplace ; Chapter 11. Global strategy ; Chapter 12. Entering foreign markets ; Chapter 13. Exporting, importing, and countertrade ; Chapter 14. Global marketing and R&D ; Chapter 15. Global production, outsourcing, and logistics ; Chapter 16. Global human resource management.
El texto está destinado para el curso internacional de negocios ya sea en el grado o el nivel de MBA. La edición canadiense cuarta integra la perspectiva canadiense sobre los negocios internacionales y el lugar de Canadá dentro del entorno empresarial internacional, esta edición es completa y actualizada, va más allá de una presentación acrítica y explicación superficial del cuerpo de conocimiento, y se centra en las implicaciones para los negocios. Hace importantes teorías, problemas y prácticas accesibles e interesantes para los estudiantes canadienses a través de dos ejemplos tales como: canadienses e internacionales. La cuarta edición presta especial atención a las pequeñas y medianas empresas y su empuje en la escena internacional de negocios.
There are no comments on this title.